Dział Techniczny > Technika ogólna, Literatura

Instalacja gazowa - temat tabu czy temat rzeka ????

<< < (34/39) > >>

Whisnia:
Nie mówię o zabytkach takich jak sIII czy starsze bo tymi ocztwiście jeździ się okazyjnie i jakbym takiego miał to też bym nie gazował.  :-tylko

nowicjusz:
wiele osob sie boi gazu bo nigdy nie mieli do tej pory styczności z dobrze zagazowanym autem mimo ze montaz był w super renomowanym zakładzie a auto i tak niechciało jechac .
Jesli robisz mniej niz 15 tys km rocznie to montaz gazu mija sie z celem.
co do aut ktore niby miałyby byc juz fabrycznie zasilane tylko i wyłącznie gazem to naughty wybacz ale raczej niedoczekamy sie tego nigdy- nawet hybrydy na ktore wielu mowi auta elektryczne są wspomagane tradycyjnym spalinowym silnikiem i jakos tego juz nikt nie porusza i nie wytyka

patrząc z perspektywy czasu to jednak kto jest bogaty ten montuje sobie gaz do jaga bo go poprostu stać go na dobrą instalacje a nie jak często sie widzi gdzie podjezdza lepsze auto( nie tylko jaguary) pod dystrybutor i klient tankuje pb95 za 50 pln no chyba ze niedziela sie zbliza i wyjazd do kościoła to wtedy zalewa za 100 pln  :-hehe


gaz był jest i bedzie popularny a moze dzieki temu ze jestesmy w unii stanie sie pewnego dnia tak, jak w innych krajach gdzie rząd dofinansowuje montaz instalacji lpg  lub daje ulgi przy ich rejestracji itp

naughtycat23:
Wiem że nie doczekamy się samochodów jeżdżących na gaz jako jedyne źródło zasilania silnika masz racje jednak pytanie pozostaje dlaczego ??? Czy lobby paliwowe jest tak silne że blokuje te sprawy siłą czy może jest to świadome podejście koncernów ??? Tak czy siak chciałbym znać odpowiedź na to pytanie bo tak jak napisałem jest to możliwe technologicznie może jednak w dłuższym okresie eksploatacja na gazie niszczy pewne podzespoły bardziej niż na benzynie czy ropie ??? Z tego co wiadomo nie ma podstaw żeby tak sądzić  :-V

MATriX335:
A może problemem dla samochodów jeżdzących tylko na gaz było by odpalanie przy niskich temperaturach? W końcu zazwyczaj odpala się na benzynie i dopiero po jakimś nagrzaniu się silnika przełącza się na gaz.

nowicjusz:
to jest jednym z głownych problemów -chodzi o to aby podgrzać propan butan i zmniejszyć jego cisnienie aby przestał być gazem ciekłym a zamienił sie w lotny.choć są ale raczej małopopularne instalacje na propan butan w ciekłym stanie skupienia gdzie niema juz parowników w ktorych sie podgrzewa gaz ale i jest tez problem z idealnym zamontowaniem wtryskiwaczy gazowych w kolektorze aby gaz ten nie zmrazał zaworów.
Podobnie ma sie sprawa z autami zasilanymi wodorem gdzie do dziś niemogą sobie oficjalnie poradzić konstruktorzy aut na wodór z niską temperaturą ale to juz zupełnie inna technologia i technika.

Nawigacja

[0] Indeks wiadomości

[#] Następna strona

[*] Poprzednia strona

Idź do wersji pełnej