Dział Techniczny > Technika ogólna, Literatura

Instalacja gazowa - temat tabu czy temat rzeka ????

<< < (33/39) > >>

Batman:
Jaguar od zawsze kojażył się z ponad przeciętnymi osiągami a jakie osiagi zapewnia 130-o konny diesel??

Pavel:

--- Cytat: Batman w Styczeń 21, 2010, 14:51:47 pm ---Jaguar od zawsze kojażył się z ponad przeciętnymi osiągami a jakie osiagi zapewnia 130-o konny diesel??

--- Koniec cytatu ---


Ja mam pozytywne doświadczenia z Dieslem i  nie pogardziłbym np. V8 4.0 w Dieslu w swoim  ;D

Batman:
Pavel ja przez jakis czas dojeżdżałem audi A8 4.2 tdi 326 koników i tez diesel do siebie mnie przekonał ale w przypadku 2.0 130 koników i przyspieszenia do setki na pozimie 10 sekund sprawa ma się juz ciut inaczej.

robertth:
hmmm
Jaguar SS 90 1935r. miał 91KM, a ja mimo wzystko, chciałbym go posiadać  :-super

naughtycat23:

--- Cytat: Whisnia w Styczeń 19, 2010, 20:17:28 pm ---
--- Cytat: naughtycat23 w Styczeń 19, 2010, 14:28:06 pm ---Skoro gaz jest równie przyjazny co benzyna prosze o odpowiedz na pytanie dlaczego koncerny seryjnie nie produkują samochodów na gaz jedynie zdażają sie przypadki dodatkowych instalacji gazowych ????? Słucham..... :-gwizd

--- Koniec cytatu ---
             Nie chcę snuć teorii spiskowych, ale komu oprócz użytkowników zależy na gazowaniu samochodów (Jag to też samochód), skoro gaz jest 2x tańszy niż benzyna??? Za co arabowie budują rekordowo wysokie budynki jak nie za kasę z ropy? To się kolego nazywa lobbing.
             Abstrahując, dość mam już na tym forum słuchania jakim to gaz jest obciachem wiesz? Nie po to jest to forum!!!
              Kiedyś był pierwszy Jag z silnikiem Diesla, pierwszy Jag z napędem na przednią oś, pierwszy Jag z nadwoziem kombi... no i co z tego??? Jag to Jag
              Ja mają Jaga na gaz i jeżdżąc nim na co dzień (70km dzień w dzień) mogę szanowąc tę markę bardziej niż szpaner jeżdżący na codziń 19tdi a Jaga wyciągający z garażu w niedzielę (broń boze w zimie). Używanie argumebtu że "biedny se kupił dżaga i se pszerobił na gaza bo se go nie stać " jest nieporozumieniem. Nie takie samochody (z całym szacunkiem dla Jaga) jeżdżą na gaz. A ja nawet jak kupię Tatę Nano (bogaczom jedźącym jagami na PB98 - a może jednak 95 co? przypominam, że to oficjalnie najtańszy samochód na świecie) to też ją zagazuję.  :-thank

--- Koniec cytatu ---


Po pierwsze moje zdanie w dlaszym ciągu pozostaje niezmienione w sprawie gazu. Nie pisałem nigdy o gazie jako o obciachu poprostu dla mnie nijak nie pasuje on do Jagura. Forum jest własnie po to aby swoje zdanie wyrażać i tak też uczyniłem smutna sprawa że Zareagowałeś gwałtownie  :-gwizd.

Nie wiem co robi tutaj wzmianka o przednionapędowaych jagach czy kombi troszkę off the topic ale ok.
To że masz Jagura na gaz to Twoja sprawa i jęsli jesteś z tego faktu dumna to bardzo mnie to cieszy i najwyrażniej jestem takim szpanerem bo właśnie w weekendy wyciągam Jaga i otaczam go specjalną troską benzyne tankuję jak najlepszą nie oszczędzam bo uważam że nie warto a w zimie zostawiam go w garażu na przezimowanie bo mi szkoda staruszka. Mógłbym się gniewać i obrażać odnośnie tego co Napisałeś ale tego nie zrobie. Masz prawo do własnej opinii tak jak i Ja. Życze aby twój Jaguar z gazem czy bez służył Ci jak najlepiej. :-V

Odnośnie słów o fabrycznych instalacjach gazowych - sprostuje iż chodzi mi o takie instalacje których podstawowym żrółem zasilania byłby gaz nie benzyna a technologicznie jest to możliwe.

Co do diesli ( z gazowego tematu przeszliśmy na diesla  ??)  powiem tak że chociażby w Le Mans 24 od kilku ostatnich latek prym wiodą auta właśnie z silnikem na rope, technologia diesli jest już bardzo zaawansowana i nie można nie doceniać tych silników anie przeceniać możliwości 130 konnej jednostki.

Nawigacja

[0] Indeks wiadomości

[#] Następna strona

[*] Poprzednia strona

Idź do wersji pełnej