Autor Wątek: DRGANIA , TARCIE , TRZASKI  (Przeczytany 1338 razy)

Offline Hieronim

  • Aspirant
  • Wiadomości: 3
DRGANIA , TARCIE , TRZASKI
« dnia: Sierpień 28, 2017, 21:08:05 pm »
Witam,
Podejrzewam, że pewnie gdzieś był może ten temat i proszę mi wybaczyć, że naprawdę nie mam czasu przestudiować ponad 100 stron.
Mój kot 2004 3.0 AWD automat podczas umiarkowanego dodawania gazu dostaje drgań porównywalnych do wjechania na brukowaną ulicę i po 3-4 sek znika to, niezależnie czy jest to przy 50km/h czy 120km/h.
Ostatnio wymieniałem tarcze + klocki + generalnie większość układu kierowniczego i od tamtego momentu dziwnie trze z lewej strony oraz czasem trzaśnie metalicznym dźwiękiem podczas mocnego skrętu... większość czasu spędzam w samochodzie pokonując 400-500km na jeden raz więc obawiam się czy "coś" się może nie stać... nie jestem mechanikiem choć kocham jaguary i choć mam ich dopiero dwa to kompletnie się na nich nie znam.
Zwyczajnie z pochyloną głową proszę o pomoc.  :-help :-help :-help

Offline sobrus

  • Forumowicz Sovereign
  • ****
  • Wiadomości: 796
Odp: DRGANIA , TARCIE , TRZASKI
« Odpowiedź #1 dnia: Sierpień 29, 2017, 09:35:35 am »
Przyjrzałbym się przegubom, zarówno wewnętrzym jak i zewnętrznym, przednim i tylnym.
O ile się orientuje, to jeżeli coś stuka przy skręconych kołach to może być któryś zewnętrzny przedni, jeżeli przy przyspieszaniu to któryś wewnętrzny.
X-Type 3.0, Rover 416Si

Offline peter1801

  • Forumowicz Executive
  • ***
  • Wiadomości: 178
  • X-type V6 3.0 2008
Odp: DRGANIA , TARCIE , TRZASKI
« Odpowiedź #2 dnia: Sierpień 29, 2017, 19:03:16 pm »
też bym stawiał na przegub - miałem podobnie kiedyś ... choć głowy nie dam sobie za to urwać  ;)

Offline Hieronim

  • Aspirant
  • Wiadomości: 3
Odp: DRGANIA , TARCIE , TRZASKI
« Odpowiedź #3 dnia: Sierpień 30, 2017, 10:30:15 am »