Dział Techniczny > XF (2008 - obecnie)

drgania kierownicy XF-S

<< < (4/8) > >>

maron:
Jest więc stukniecie a diagnosta nie zauważył luzu?Kurde trudny temat...

Shadow_956:
Stukniecie może za duzo powiedziane ale gdzieś jest cos luznego bo czuć takie delikatne zblokowanie czegoś jak gwałtownie nacisnę pedał hamulca, było to czuć o wiele bardziej za nim jeszcze wymieniłem "banan", po wymianie o 50% zniwelowało ta przypadłość ale nadal jest odczuwalna... Ciężki temat zwłaszcza ze to już 3 diagnosta u którego jestem, także nie jest to opinia tylko jednego. Jedyny luz jaki jest na tym elemencie który wskazalem na zdjęciu na początku

Driv3rrrr:
130 tys to normalny nalot i tuleja może juz nie trzymać parametrów. A  czy sprawdzil ktoś łyżką tuleje amortyzatora jeszcze? Jeśli tuleja nr 6  schematu ma potencjalny luz to trzeba ja wymienić jesli jest dostępna

maron:
Pdobnie nr.12 ,luz na drążku skrętnym (ten co masz) nie ma na to żadnego wpływu,może jedynie stukac na dołkach.

Shadow_956:
Driv3rrrr nie łyżką nikt jej nie sprawdzał jedynie na szarpakach już 3krotnie i jedyny luz jaki każdy diagnosta zauważył to luz na tulejce mocowania drążka stabilizatora, to jedyna rzecz do której można się przyczepić na sile.

Maron tą tulejkę nr 12 wymieniłem z lewej strony z prawej strony kompletny nowy wahacz.

To co myślicie ze zacząć od tej tulejki nr 6, ja spróbować wymienić ? Ewentualnie mogę tez wymienić tulejkę amortyzatora na tym wahaczu nr 7 ze schematu, niewielki koszt 69pln za sztukę

Nawigacja

[0] Indeks wiadomości

[#] Następna strona

[*] Poprzednia strona

Idź do wersji pełnej