Dział Techniczny > XF (2008 - obecnie)

drgania kierownicy XF-S

<< < (3/8) > >>

maron:
dokładnie

Shadow_956:
Maron powiedz mi diagnosta będzie miał dostęp do tej tulejki ? Żeby wybadać ja na szarpakach ? Koszt w ASO 202pln także znośnie

Shadow_956:
Wracam od diagnosty i brak jakichkolwiek luzów..........

maron:
Nie chodzi tyle o luz co zużycie gumy,traci sztywność,ale pewnie diagnosta wie co  robi i co mówi.Pozostaje sprawdzić koła,pożycz może od kogoś zimówki i przejedź się.Ja akurat mam zimówki na felgach oryginalnych jaga .Na lato -problemy,zmiany opon z nowych na nowe,wyważania,prostowania po zmianie na zimę bez problemow przez cały sezon,powrót lata ,powrót problemów.

Shadow_956:
Ja tez sklaniam sie do tego ze problem tkwi w zawieszeniu lub układzie kierowniczym bo jesli byłyby to kola to dzialo by sie to przez cały czas a nie tylko przez pierwsze 10km. Z drugiej strony ciezko mi uwierzyc ze guma zuzyla sie przy 130tys przebiegu, jesli bylaby taka slaba trwałość toczyly by sie tu juz wczesniej tematy w tej kwestii. Kolejny argument przemawiajacy za zawieszeniem to stukniecie przy gwaltownym zahamowaniu oraz bujniecie przy zatrzymaniu....

Nawigacja

[0] Indeks wiadomości

[#] Następna strona

[*] Poprzednia strona

Idź do wersji pełnej