Dział Techniczny > XF (2008 - obecnie)
drgania kierownicy XF-S
maron:
dokładnie
Shadow_956:
Maron powiedz mi diagnosta będzie miał dostęp do tej tulejki ? Żeby wybadać ja na szarpakach ? Koszt w ASO 202pln także znośnie
Shadow_956:
Wracam od diagnosty i brak jakichkolwiek luzów..........
maron:
Nie chodzi tyle o luz co zużycie gumy,traci sztywność,ale pewnie diagnosta wie co robi i co mówi.Pozostaje sprawdzić koła,pożycz może od kogoś zimówki i przejedź się.Ja akurat mam zimówki na felgach oryginalnych jaga .Na lato -problemy,zmiany opon z nowych na nowe,wyważania,prostowania po zmianie na zimę bez problemow przez cały sezon,powrót lata ,powrót problemów.
Shadow_956:
Ja tez sklaniam sie do tego ze problem tkwi w zawieszeniu lub układzie kierowniczym bo jesli byłyby to kola to dzialo by sie to przez cały czas a nie tylko przez pierwsze 10km. Z drugiej strony ciezko mi uwierzyc ze guma zuzyla sie przy 130tys przebiegu, jesli bylaby taka slaba trwałość toczyly by sie tu juz wczesniej tematy w tej kwestii. Kolejny argument przemawiajacy za zawieszeniem to stukniecie przy gwaltownym zahamowaniu oraz bujniecie przy zatrzymaniu....
Nawigacja
[#] Następna strona
Idź do wersji pełnej