Dział Techniczny > XF (2008 - obecnie)
Problem - tarcze hamulcowe?
Waszka:
Klocki oraz tarcze w serwisie w Paryzu cena tarcz 315€ klocki 188€ czujnik 38€ tyle kosztuje przod.
SMiGACZ:
Wczoraj sprawdzilem i wywazylem idealnie felgi, mechanicznie chodzą ładnie więc nie sa krzywe, byly delikatnie niedoważone. Po zabiegu brak wiekszej poprawy.
Na dziś zaplanowałem i już zacząłem ściąganie kół i tarcz, wyczyszcze powierzchnie stykowe "na lusterko" i zobaczymy czy pomoże... Dam znać :) Jeśli nie to jednak bede musiał kupić tarcze.
BTW. Wysłałem kilku osobom z forum PW z zapytaniami o zadowolenie z kupionych zestawów tarcz + klocki. O jaki mam zonk po zdaniu sobie sprawy ze moge otrzymać tylko jedna PW, tylko dlatego ze jestem nowy. Byłem juz na różnych forach marek Peugeot, Opel i Ford, ale nigdzie nie widziałem tak sztucznego i bezsensownego ograniczenia.
Bardzo prosze o wiadomości email osób ktore chcialyby przeslac jakies spostrzezenia co do kupionych zestawow. Bede wdzieczny :)
UPDATE. Rozebranie wszystkiego i czyszczenie stykowych powierzchni "do lustra" nie dało prawie nic, więc wychodzi na to ze zostaly tylko tarcze :)
A więc zgodnie z opinią forum wezmę chyba oryginalne. Klocki ktoś doradzi? :)
BTW jest jakaś roznica między oryginalnymi czujnikami zuzycia klocków a zamiennikami? Czy spokojnie mozna brac zamienniki?
Arek XF:
Witam. Mam tak jak Ty wersje 275KM. Problem z tarczami e identyczny. Zainwestuj w tarcze, klocki sa mniej wazne. U mniej Textar Pro nic nie daly ani nawiercane Zimmermany. Mowie o przodzie 355mm. Powiedz cos o zwiekszeniu mocy. Odczuwasz roznice. Jak spalanie?.
SMiGACZ:
@Arek XF tak rożnice w mocy odczuwam, remap robilem w GCS Tuning pod Krakowem. Miałem zdrową serie, wypluł 268 KM i 608nm, teraz 314KM i 681nm. Spalanie chyba identyczne, gdzieś w przedziale 10-11l :)
Arek XF:
Daj znac jak znajdziesz odpowiedni zestaw. Powiedz jeszcze ile kosztowala ta przyjemnosc? Jak u Ciebie z DPFem. U mnie cisza. Za to od 120t.km zaczelo odzywac sie sprzeglo hydrok. Jakis masz przebieg?
Nawigacja
[#] Następna strona
Idź do wersji pełnej