Dział Techniczny > XF (2008 - obecnie)

Problem - tarcze hamulcowe?

(1/6) > >>

SMiGACZ:
Cześć, to chyba mój pierwszy post więc witam wszystkich serdecznie, posiadam Jaga XF 3.0D S 2011r na oryginalnych 20" felgach, mam na imię Kamil, jestem z południowej Polski :)
Samochód posiadam prawie 2 miesiące i póki co (odpukać) wszystko działa elegancko (po remapie na 314KM 680nm jeszcze lepiej  :-V) oprócz jednej denerwującej przypadłości.. Mianowicie już przy zakupie odczuwałem delikatne drgania kierownicy przy dohamowaniu, po pewnym czasie drgania się nieco nasiliły i po poradach od kolegów postanowiłem przetoczyć przednie tarcze hamulcowe (wizualnie były prawie nowe z resztą) aby sprawdzić czy taki zabieg poprawi sytuację. Tokarz cudów nie obiecywał bo niby "bardzo pokrzywione" nie były. Niestety po przetoczeniu jest jeszcze gorzej, jeszcze większe drgania :/ I tu moje pytanie do Was, co polecicie z tym zrobić - od razu szukać nowych tarcz i klocków - proszę o poradę jaki zestaw wybrać? Czy może robić jakieś dodatkowe diagnozy - jakie?
Czytałem nieco forum i temat "bijących" tarcz zdaje sie być Wam już znany, czyżby była to powszechna przypadłość?

Waszka:
Witaj mam to samo przerabiam teraz wymiane na nowe na orginalnych zrobilem 50 tys i sie pokrzywily toczenie pomaga na chwilke ja zakladam orginaly na przod . A na tyl firmy ATE klocki oraz tarcze

Driv3rrrr:
Bijaca tarcza pojawia sie tylko przez dwie rzeczy. Przegrzanie lub nie profesjonalny montaż. Pomijam bicie piasty bo to swoja droga

SMiGACZ:

--- Cytat: Waszka w Czerwiec 16, 2017, 19:42:18 pm ---Witaj mam to samo przerabiam teraz wymiane na nowe na orginalnych zrobilem 50 tys i sie pokrzywily toczenie pomaga na chwilke ja zakladam orginaly na przod . A na tyl firmy ATE klocki oraz tarcze

--- Koniec cytatu ---
Skąd brałeś oryginały? Klocki też oryginalne? Gdzie to dostać w najlepszej cenie :)

Driver bicie piasty to może być wada nabyta czy raczej wrodzona? :)

Driv3rrrr:
Zazwyczaj nabyta.

Nawigacja

[0] Indeks wiadomości

[#] Następna strona

Idź do wersji pełnej