Dział Techniczny > XF (2008 - obecnie)
Problem - tarcze hamulcowe?
SMiGACZ:
Przebieg 90 tys, z DPFem narazie zadnych problemow, w ogole poki co chyba nic oprocz tych felernych tarcz. Remap kosztował 1400zł.
Ryback007:
podlacze sie pod temat, mam do wymiany wszystkie tarcze i klocki i co najlepiej sie sprawdza, czy bawic sie w nawiercane i nacinane - ladne czarne sa na alledrogo, jakie klocki bo te teraz co sa z przodu to tak brudza ze nei ma sensu na myjnie jezdzic :)
Waszka:
Ja zalozylem orginaly na przod oraz tyl cena za wszystko wlacznie z czujnikami 1250€uro w Paryzu drogo ale coz na bezpieczenistwie sie nie oszczedza zakladalem sam zrobilem juz 400 km narazie wszystko ok
Rijndael:
Jeżeli tarcze się krzywią, to nie ma sensu zakładać nacinanych czy, w szczególności, nawiercanych. Są słabsze od normalnych. Warto natomiast zmierzyć bicie piast oraz wykonać optymalizacje montażu tarcz (tak, żeby bicie wypadkowe piast i tarcz było jak najmniejsze).
Driv3rrrr:
Czy są słabsze to bym polemizował. Idąc tym tokiem myślenia każda sportowa fura nie powinna mieć nawiercanych tarcz. Nawiercana właśnie sa najbardziej optymalne względem odprowadzenie ciepła a wytrzymalosc
Nawigacja
[#] Następna strona
Idź do wersji pełnej