Ja bym mimo wszystko zostawał przy tym co wcześniej napisałem. Jak dla mnie od problemu z CKP jest błąd P0335 i P0336. Tamte dla mnie jednoznacznie wskazują na wtryski. Ja bym zrobił dwie próby

Odpiąłbym czujnik wału w trakcie pracy, i odpiąłbym kompa LPG w trakcie pracy i porównał objawy/błędy. A, nie dam Ci gwarancji czy to nic nie uszkodzi, ale ja będąc w Twojej sytuacji bym zaryzykował - bo to ja

Póki co jestem przekonany, że mając chwilowy problem z sygnałem CKP, komputer ma jeszcze dwa czujniki wałków, które mogą mu wystarczyć do podtrzymania pracy silnika.
Nie zagłębiałem się nigdy w to co siedzi w kompie LPG, ale jeśli wtyczki i kable ok, to przyczyną może być sam sterownik. Może trzeba go postukać w trakcie pracy, może jakieś zimne luty ma.
Kolejna opcja - skoro i tak jeździsz na Pb, to możesz zrobić zworki we wtyczce od LPG, tak żeby bez sterownika wtryskiwacze działały. Zobaczysz czy to coś zmienia. Wiem - nieregularność występowania problemu nie pomoże w diagnozie.