Jagmarket > Znalezione na allegro, ebay itp.

XJ X300 Sport 4.0 1997r. Warszawa

<< < (4/11) > >>

G@briel:
Jędrzej, ja nie mam co tutaj udowadniać. Prędzej Ty, występując w roli oskarżyciela. Cytuje - "dużo betonu", "przetarte krawędzie"? SKĄD TO MOŻESZ WIEDZIEĆ skoro nie widziałeś auta na żywo, a nawet ogłoszenia nie oglądałeś? Wychodzi na to że siejesz zamęt chyba tylko dla zasady. Żałosne.

Niewaskieauto, napisałeś że kierownica jest obszyta i że niesymetrycznie pogrubiona, zrozumiałem doskonale co przeczytałem, i są to bzdury które nie mają nic wspólnego z prawdą bo znam to auto osobiście. A jako pasjonat marki zapewne zdajesz sobie sprawę że nie wszystkie X300 wychodziły z fabryki z paskami po bokach.

niewaskieauto:
Osobiście znam 18 sztuk X 300 ( hahaha osobiście znam ) z czego 1 szt to 100% oryginał reszta to w większym lub mniejszym stopniu auta po naprawach lakierniczych blacharskich i tapicerskich bo o naprawach i wymianach eksploatacyjnych nie wspomnę. Dla mnie auto z ogłoszenia to w tym wątku jest malowane całe może połowa ,środek auta jak opisałem, podałem szczegóły które widać na fotach Chcesz mi coś udowodnić zapraszam Ciebie wraz z kolegą i jaguarem do Łodzi. Podać adres czy wymiękasz?

Choina:

--- Cytat: bi3l4k w Październik 28, 2016, 00:32:22 am ---... pisanie, że koło, które wychodziło w kultowej wersji "Arden" nie pasuje i w ogóle skąd się wziął ten pomysł jest najlepsze...
--- Koniec cytatu ---
... a to wychodziła wersja Arden? 10 lat się człowiek interesuje jaguarami, a tu proszę, że tak powiem nowicjusz mnie dzisiaj oświecił.
Kurde, zawsze myślałem że Arden to tuner, a nie wersja wyposażeniowa. Felgi dotyczące tematu były dedykowane już do Serii 3, XJS i XJ40. Potem była przerwa, bo Arden nic nie robił do X300. Żadnego pakietu stylistycznego, żadnego drewna, wydechów, felg itd. Zaczął robić dopiero od X308 wzwyż. Mam (miałem) auto Jaguara w budzie X300 i pierwszym właścicielem przez 3 lata był Jochen Arden, najbogatsze wyposażenie i sport na zewnątrz, dodatkowy stabilizator, szpera i zawias od sporta. Także proszę Cię nie pieprz mi o wersji Ardena. Tym bardziej w X300.

bi3l4k:
Ja też mogę wziąć swojego ? Postawisz mi jakiegoś tarota ? Wiesz, powiedzenie, ze gdzieś 19 letnie auto było malowane, to sukces pokroju stwierdzenia, ze matka dwójki dzieci nie jest dziewicą - Wiem, to ponieważ posiadam profesjonalną wiedzę w tym zakresie.

Czy pytający naprawdę miał na myśli fakt czy auto jest w 100 oryginalne , nigdy nie lakierowane itd ? Pytal czy auto jest godne uwagi. Jak dla mnie jest. Robi robotę, wygląda dobrze i jest na pewno warte obejrzenia. Natomiast wiem jedno : własciciel nie zasłużył na taką opinię .... Co z Wami? Jaki kest Wasz problem? Żony Wam fajnego koła nie pozwoliły wsadzić i Was kuje?

bi3l4k:

--- Cytat: Choina w Październik 28, 2016, 01:30:31 am ---
--- Cytat: bi3l4k w Październik 28, 2016, 00:32:22 am ---... pisanie, że koło, które wychodziło w kultowej wersji "Arden" nie pasuje i w ogóle skąd się wziął ten pomysł jest najlepsze...
--- Koniec cytatu ---
... a to wychodziła wersja Arden? 10 lat się człowiek interesuje jaguarami, a tu proszę, że tak powiem nowicjusz mnie dzisiaj oświecił.
Kurde, zawsze myślałem że Arden to tuner, a nie wersja wyposażeniowa. Felgi dotyczące tematu były dedykowane już do Serii 3, XJS i XJ40. Potem była przerwa, bo Arden nic nie robił do X300. Żadnego pakietu stylistycznego, żadnego drewna, wydechów, felg itd. Zaczął robić dopiero od X308 wzwyż. Mam (miałem) auto Jaguara w budzie X300 i pierwszym właścicielem przez 3 lata był Jochen Arden, najbogatsze wyposażenie i sport na zewnątrz, dodatkowy stabilizator, szpera i zawias od sporta. Także proszę Cię nie pieprz mi o wersji Ardena. Tym bardziej w X300.

--- Koniec cytatu ---

Nie łap mnie tak za słówka bezwstydniku!
http://www.arden.de/en/parts/jaguar/predecessor-models/x-300/

Tylko przyjrzyj się uważnie bo Pan Arden się obrazi.

Nawigacja

[0] Indeks wiadomości

[#] Następna strona

[*] Poprzednia strona

Idź do wersji pełnej