oryginalnie semi-active idzie od X150 z tym, że działa to dopiero od 5.0 po facelift wcześniej to tak... tego... słabo.
Magnaflow mamy teraz podpięty pod RRS 5.0 i tak sobie też brzmi. Trzeba spawać nie ma wyjścia i pasować tak, żeby x-pipe był dostawialny. Adamesh to rurki, czyli tego... wieś tuning. W xk8 żeby to banglało trzebaby zrobić jak w fiorano i późniejszych czy Astonach... . W r-ce to próbować pasować full z x150 albo double. Problem zawsze z zaworami żeby porządnie dobrać, ale spokojnie da się to zrobić, tylko nikt nie traktuje Jaguara poważnie więc nie ma do tego poważnych części i wszystko trzeba robić samemu.
Z 2 str pokaż mi kogoś kto wywali 6k na wydech. Z tego co doczytałem, musisz machnąć nawet nie semi-active tylko taki double-action. Semi działa sam, full działa w oparciu o pompę a taki double ma tylko dwie pozycje on i off.
Cicho i głośno