Autor Wątek: Czy padnięte cewki w V6 zawsze wywalają błędy?  (Przeczytany 14898 razy)

Offline bodi

  • Forumowicz Sovereign
  • ****
  • Wiadomości: 605
Odp: Czy padnięte cewki w V6 zawsze wywalają błędy?
« Odpowiedź #75 dnia: Lipiec 26, 2016, 18:39:20 pm »
Gratuluję! Co zostało zrobione, ze samochod jezdzi normalnie?
Za wcześnie na zachwyty... Ja nie chcę zapeszać. Oczywiście dzisiaj się rano rozczarowałem. Auto stało przed garażem (bo w garażu malowałem przęsło płotu) i odpaliło, ale zaraz za kilka sekund już chciało przechodzić na gaz i zgasło. Ponowiłem kilka prób i za każdym razem to samo odpala i za 2 sekundy przechodzi na gaz i gaśnie. Zadzwoniłem do "speca" co robił i okazało się, że zapomniał podnieść temperaturę przechodzenia na LPG i jest ustawiona na jakieś minimum i dlatego tak się dzieje.
Niby nic się nie dzieje, ale kolejne 3h stracę na to, aby tam jechać i to przestawić. Za ostatnim razem (z 5-6 razy próbowałem) wskoczył w tryb RESTRICTED PERFORMANCE, ale po przełączeniu na benzynę i pracy przez kilka minut tryb zniknął.
Czyli na obecną chwilę mi to działa, ale na zimnym silniku muszę przełączyć na benzynę i dopiero za jakieś 5 minut mogę sobie zmienić na LPG ręcznie...

Jak ten cały przelew działa, to ja do końca nie wiem, ale robiłem gdzieś tam zdjęcia jak wygląda pod siedzeniem ten zaworek, jest też doprowadzony wężyk do filtra paliwa, który też został zmieniony (na jakiś od Skody, który ma 3 króćce-oryginalny ma 2 i aby nie kleić itp, to mi wsadził ten od Skody). Jest też od tego zaworka puszczony przewód pod podwoziem do komory silnikowej i tam jest ten przełącznik, który chyba jest też w jakiś sposób wpięty do komputera LPG.

Ze zmian jest jeszcze taka, że została mi wymieniana pompa paliwa na inną używkę (ale moja chyba też sprawna). Jak już wcześniej pisałem krótko po tej wymianie pękł jakiś wężyk w tej pompie.
2004 X-Type V6 3.0 AWD Automatic Black on black