Autor Wątek: Stuki powyżej 2000 obrotów - luzy zaworowe?  (Przeczytany 15931 razy)

silionus

  • Gość
Odp: Stuki powyżej 2000 obrotów - luzy zaworowe?
« Odpowiedź #75 dnia: Lipiec 13, 2016, 17:24:15 pm »
Na rozgrzanym ani razu i na zimnym raz na 6-8 odpaleń to się zdarzy. Jak wrzucę R czasami za szybko, od razu po odpaleniu to wtedy jest szansa wyrzucenia błędu - gaszę silnik i błędu nie ma, raz mi się zdarzyło z rana, że błąd pozostał i jechałem na maksymalnie 4 biegu do przodu. Zostawiłem auto na 8h w pracy, wracam - błędu nie ma.

Offline Szwagier

  • JCPF Club Member
  • Forumowicz Sovereign
  • ****
  • Wiadomości: 791
Odp: Stuki powyżej 2000 obrotów - luzy zaworowe?
« Odpowiedź #76 dnia: Lipiec 14, 2016, 23:03:44 pm »
Może zrób płukanie skrzyni najpierw
:)

s-type 4.0 2000r

Offline Jedrzej

  • Forumowicz Daimler
  • *****
  • Wiadomości: 1.828
  • 4.0 2001, 200D 1982
Odp: Stuki powyżej 2000 obrotów - luzy zaworowe?
« Odpowiedź #77 dnia: Lipiec 14, 2016, 23:08:19 pm »
Zaznaczałem w swoich wywodach, że zmiany oleju mi kiedyś pomogły w kapryśnym automacie z odzysku . Ugrzecznił się do ideału.
Jaguar S-type 4.0 2001
Mercedes-Benz W123 200D 1982

Offline Szwagier

  • JCPF Club Member
  • Forumowicz Sovereign
  • ****
  • Wiadomości: 791
Odp: Stuki powyżej 2000 obrotów - luzy zaworowe?
« Odpowiedź #78 dnia: Lipiec 15, 2016, 23:25:27 pm »
Tak jak mówi Jedrzej , ja plukalem swoją środkiem specjalnym koszt ok 40pln usuwa też opiłki z taśm hamulcowych tylko różnica taka że u Ciebie nie da rady statycznie całego oleju zlać więc tak idziesz do apteki i kupujesz zestaw do cewnikownia 5-10pln ,na rozgrzaną skrzynię zalewasz miksturę ok 100-200ml strzykawka z apteki i bawisz się dźwignia 10-15min (P-R,P-D,D-R,itd) poczym wylewasz olej z miski, potem zalewasz najtańszy zgodny ze specyfikacją, latasz na tym 500-1000km i znów zlewasz i znów zalewasz świeży i latasz ok 1000km potem zwalasz miskę kręcisz rozrusznikiem żeby z konwertera wywalilo jak najwięcej oleju i nowa miska i nowy olej wg. uznania aby zgodny był i za 50-60tys znów wymiana
:)

s-type 4.0 2000r

Offline Jedrzej

  • Forumowicz Daimler
  • *****
  • Wiadomości: 1.828
  • 4.0 2001, 200D 1982
Odp: Stuki powyżej 2000 obrotów - luzy zaworowe?
« Odpowiedź #79 dnia: Lipiec 16, 2016, 10:28:29 am »
albo wymieniasz dynamicznie, i wylejesz cały szajs, jest jeszcze gdzieś spust z konwertera...
Jaguar S-type 4.0 2001
Mercedes-Benz W123 200D 1982

Offline Szwagier

  • JCPF Club Member
  • Forumowicz Sovereign
  • ****
  • Wiadomości: 791
Odp: Stuki powyżej 2000 obrotów - luzy zaworowe?
« Odpowiedź #80 dnia: Lipiec 17, 2016, 12:40:20 pm »
W 5r55n z konwertera na pewno da się wylać :)
:)

s-type 4.0 2000r

silionus

  • Gość
Odp: Stuki powyżej 2000 obrotów - luzy zaworowe?
« Odpowiedź #81 dnia: Lipiec 19, 2016, 17:20:32 pm »
Po 2 tygodniach jeżdżenia się uspokoiło.

Offline Szwagier

  • JCPF Club Member
  • Forumowicz Sovereign
  • ****
  • Wiadomości: 791
Odp: Stuki powyżej 2000 obrotów - luzy zaworowe?
« Odpowiedź #82 dnia: Lipiec 19, 2016, 18:24:47 pm »
I niech długo służy ;) pamiętaj o wymianie oleju na czas
:)

s-type 4.0 2000r

Offline Jedrzej

  • Forumowicz Daimler
  • *****
  • Wiadomości: 1.828
  • 4.0 2001, 200D 1982
Odp: Stuki powyżej 2000 obrotów - luzy zaworowe?
« Odpowiedź #83 dnia: Lipiec 19, 2016, 20:43:13 pm »
W 5r55n z konwertera na pewno da się wylać :)

Korek na imbus jest.
Jaguar S-type 4.0 2001
Mercedes-Benz W123 200D 1982

Offline Szwagier

  • JCPF Club Member
  • Forumowicz Sovereign
  • ****
  • Wiadomości: 791
Odp: Stuki powyżej 2000 obrotów - luzy zaworowe?
« Odpowiedź #84 dnia: Lipiec 19, 2016, 20:50:43 pm »
Tak zgadza się na samym konwerterze mała śrubka
« Ostatnia zmiana: Lipiec 19, 2016, 22:09:39 pm wysłana przez Szwagier »
:)

s-type 4.0 2000r