Przepływonierz był czyszczony. Umówiłem sie do Jaguara na sprawdzenie błędów ich kompem. Bo w KTSie nic nic nie wyświetla. Najciekawsze jest to ze nie zawsze tak się dzieje. Mam wrażenie ze jak sa przymrozki to nie ma tego a jak odwilż to pojawia sie to ....
Gdybyś używał opcji "szukaj" i czytał moje perypetie z wiązkami w X-ach, to byś nie pisał tego wątku. Na 99.(9)% nai JWDS ani SDD nie wykryje Ci żadnego błędu, nawet w trybie pracy flight recorder.
Sterowanie wtryskiwaczami masz 6 pinów w wiązce te "grube" piny w sterowniku 112-118 o ile dobrze pamiętam. Musisz sprawdzić jaka rezystencję ma wiązka, bo wiadomo dwa piny to stałe zasilanie dla wtrysków, a 4 to impulsy (masa) do cewki. Jak będzie zbyt duży opór, będą się dziać jaja.
Koszt nowej wiązki ok 1200zł. Wiązka od podstaw robiona na zamówienie, bo fabryczna nowa u mnie wytrzymała 5 lat tylko

a była wymieniana w 2009r.