Autor Wątek: zmiana modelu  (Przeczytany 4291 razy)

Offline Driv3rrrr

  • Forumowicz Daimler
  • *****
  • Wiadomości: 3.458
Odp: zmiana modelu
« Odpowiedź #15 dnia: Listopad 24, 2015, 13:23:42 pm »
No Krzycha fura z tego co gadaliśmy pali tyle co mój 3.0. Mój po samym mieście pokazuje 14,5l PB i tak wychodzi bo gazu mi wciąga ok. 16l LPG.
AutoPro & Shop - tel. 796 260 092
Jest - Range Rover Sport 3.6 TDV8

Offline patryk5250

  • Forumowicz Executive
  • ***
  • Wiadomości: 202
Odp: zmiana modelu
« Odpowiedź #16 dnia: Listopad 24, 2015, 13:36:44 pm »
4.0 o tyle, że trzeba zawsze kiedyś zrobić rozrząd no i nigdy nie wiadomo jak sie trafi z kondycją silnika (wycierający się nikasil). 4.2 natomiast wciąga tyle samo wachy co 3.0. Serwis trochę droższy bo 2 cewki i 2 świece wiecej, oliwy bodajże tyle samo...może z 0,5l więcej.

Ja zrobiłem autem 10 czy 11 tys km i powiem tak. Musiałem zrobić progi bo miałem zgnite, a oprócz tego gumy tylnego stabilizatora. Przy okazji zmiany świec zapodalem nowe uszczelki kolektora oraz nowe uszczelki IMT, wzmacniacz antenowy i głośniczek paktronica. Tyle napraw u mnie było. Dlatego póki co uważam to auto za bezawaryjne :)

Kurde dużo osób narzeka na rdzę w S-Type, ja jakoś tego nie popre bo na moim grama rdzy nie ma nigdzie czy to progi czy błotniki zero a w dodatku sprowadzony z Austrii gdzie na soli nie oszczędzają. A co do 4.0 to komp pokazuje 13.6 Pb po mieście,  rekord z trasy 9.6 według kompa :)
By³o; Audi A6 C5 2.4 V6, MB W220 4.0 V8 CDI
Jest: Jaguar S-Type 4.0 V8

Offline Driv3rrrr

  • Forumowicz Daimler
  • *****
  • Wiadomości: 3.458
Odp: zmiana modelu
« Odpowiedź #17 dnia: Listopad 24, 2015, 13:44:28 pm »
W Austrii prawie nie używają soli z tego co wiem. Mój był jeżdżony od początku po Polsce i progi miałem jak z gównolitu. Sypały się okrutnie. Osobiście zajrzałbym na Twoim miejscu to wewnętrznego profilu progu, a jesli tam czysto to nic tylko sie cieszyć :D
AutoPro & Shop - tel. 796 260 092
Jest - Range Rover Sport 3.6 TDV8

Offline patryk5250

  • Forumowicz Executive
  • ***
  • Wiadomości: 202
Odp: zmiana modelu
« Odpowiedź #18 dnia: Listopad 24, 2015, 16:21:12 pm »
W Austrii prawie nie używają soli z tego co wiem. Mój był jeżdżony od początku po Polsce i progi miałem jak z gównolitu. Sypały się okrutnie. Osobiście zajrzałbym na Twoim miejscu to wewnętrznego profilu progu, a jesli tam czysto to nic tylko sie cieszyć :D

A ja wiem ze sypia jestem często w Wiedniu i Salzburgu stąd też auto z Austrii i jak tylko jest mróz i śnieg to auta białe całe z soli. Po kupnie był całkowity przegląd wszystkiego w kocie mam podnosnik dwu kolumnowy więc przy każdej wymianie oleju kontroluje wszystko teraz będzie zmiana kół na zimowki i znów przegladne. Ale w sumie można coś tam zabezpieczyć. Dodam że auto 1999 rok.
By³o; Audi A6 C5 2.4 V6, MB W220 4.0 V8 CDI
Jest: Jaguar S-Type 4.0 V8

Offline Driv3rrrr

  • Forumowicz Daimler
  • *****
  • Wiadomości: 3.458
Odp: zmiana modelu
« Odpowiedź #19 dnia: Listopad 24, 2015, 16:36:48 pm »
Może ktoś to mył porządnie po sezonie, przed sezonem i w trakcie :). Jak mówię no u mnie była tragedia dlatego było cięcie, spawanie i malowanie.
AutoPro & Shop - tel. 796 260 092
Jest - Range Rover Sport 3.6 TDV8