Frustracje możesz leczyć w innym wątku. Proszę nie zaśmiecać wątku w taki sposób.
Sam robię 50 kkm rocznie więć wiem co to znaczy przebieg auta. Nie musisz mi takich rzeczy tłumaczyć.
Pozdrawiam serdecznie.
Kolego do flustracji to mi daleko, nie ja chcę kupić amerykańca, jak już jesteś taki bystry, to wiesz, że właśnie przebieg jest podstawą przy zakupie auta, a zwłaszcza przy takich rocznikach, widzisz ze swojego doświadczenia jakie powinny być przebiegi, poprzedni właściciel nie robił mniejszych, a pewnie i większe, więc teraz to sobie przelicz od 2004r, a jak już jesteś taki naprawdę super bystry, to może się domyślisz, że czeka Cię wymiana wcześniej, czy później, a raczej wcześniej części eksploatacyjnych takich jak, wahacze, amortyzatory,ksenony, katalizatory, może kompresor zawieszenia, same tarcze hamulcowe przód to 1,2k, myślisz że jak kupisz sobie Jaguara w cenie nowej Corsy, to części będą też na tym pułapie cenowym, każdy serwis będzie kończył się w nie w setkach, a tysiącach, chyba że jesteś druciarz, i będziesz leciał na używkach, XJ to segment Premium, i taki będzie też serwis, nawet jeżeli dzisiaj kupisz go w dobrym stanie, przebieg, i wiek zrobi swoje.
a o amerykańcach na tym forum jest już wystarczająco napisane, wystarczy poszukać, jak Ci te wady nie przeszkadzają, a koledzy na zdjęciach nie zauważyli odstępstw od oryginału, to nikt Ci tu ze zdjęć nie będzie wróżył, czy go kupić, czy nie, trzeba podnieść cztery litery i pojechać go sprawdzić koniecznie w ASO, bo sam to pewnie będziesz mógł podziwiać ładny kolor na tym XJ-cie