Autor Wątek: Mam duży problem ze swoim Jagiem Pomożecie?  (Przeczytany 12463 razy)

Offline niewaskieauto

  • Forumowicz Daimler
  • *****
  • Wiadomości: 1.725
  • piękność dnia postrach nocy
Odp: Mam duży problem ze swoim Jagiem Pomożecie?
« Odpowiedź #60 dnia: Październik 16, 2015, 23:34:52 pm »
dobra dobra bo za chwile nas moderator ostudzi wiadrem wody wracamy do tematu "kot ma gorączkę " wniosek nasuwa się prosty przynajmniej w mojej "chorej głowie"albo jest zapowietrzony albo pompa nie pracuje, elektrozawór można pominąć jako przyczynę problemu to pewne i sprawdzone nawet jak zamknę przewody na nagrzewnice na stałe zaciskami to i tak reszta działa bez problemu sam tak robiłem w pewnej erce w upały tego roku no jeszcze uszczelka głowicy ale o tym później diagnoze należy postawić na miejscu przy pacjencie już inaczej się nie da . a tam gazik jest bo jeszcze temat parownika zostaje który możne być winowajcą
była zielona bestia 300km s type 4.2  V8
był saab 95 2.3 turbo 220km
był citroen c5 3.0 V6 207 km
jest alfa romeo 166 2.5 V6 190 km
i kilka jaguarów do serwisu
będzie x350 super V8 400KM

Online Driv3rrrr

  • Forumowicz Daimler
  • *****
  • Wiadomości: 3.458
Odp: Mam duży problem ze swoim Jagiem Pomożecie?
« Odpowiedź #61 dnia: Październik 16, 2015, 23:54:39 pm »
mario gadałem z niewąskim o Twoim przypadku i dokładnie doszliśmy do tego co Krzychu powyżej napisał czyli może być:

- powietrze
- pompa
- UPG

Zawór jak pracuje już Ci opisywałem. Wyjęcie bezpiecznika też pisałem co powoduje (otwiera się ze względów bezpieczeństwa i puszcza płyn na nagrzewnicę) i tutaj już pisze co może być dlaczego się skurczybyk nie otwiera. Tam w środku jest taki tłoczek, on pracuje w cylinderku (widać jego obudowę jak sie z góry popatrzy). I wyjścia są dwa:

- syf lub rdza spowodowała stanięcie tegoż badziewia w cylinderku
- sprężyna która pomaga odbić tłoczek aby otworzyć układ na nagrzewnicę również stanęła

Wiecej nie bardzo tam się da wyczarowąć aby do padło. Ewentualnie no sygnał który podaje zawór na tłoczek całkiem klękł z powodu syfu.
Ale to i tak nie zmienia tego, że powodem problemów nie jest zawór
AutoPro & Shop - tel. 796 260 092
Jest - Range Rover Sport 3.6 TDV8

Offline niewaskieauto

  • Forumowicz Daimler
  • *****
  • Wiadomości: 1.725
  • piękność dnia postrach nocy
Odp: Mam duży problem ze swoim Jagiem Pomożecie?
« Odpowiedź #62 dnia: Październik 17, 2015, 00:07:00 am »
Artur a gdzie tam jest czujnik temperatury bo nie pamietam
była zielona bestia 300km s type 4.2  V8
był saab 95 2.3 turbo 220km
był citroen c5 3.0 V6 207 km
jest alfa romeo 166 2.5 V6 190 km
i kilka jaguarów do serwisu
będzie x350 super V8 400KM

Online Driv3rrrr

  • Forumowicz Daimler
  • *****
  • Wiadomości: 3.458
Odp: Mam duży problem ze swoim Jagiem Pomożecie?
« Odpowiedź #63 dnia: Październik 17, 2015, 00:16:40 am »
A to chodziło o 3.0 czy jaki?? Jak 3.0 to na obudowie termostatu
AutoPro & Shop - tel. 796 260 092
Jest - Range Rover Sport 3.6 TDV8

Offline niewaskieauto

  • Forumowicz Daimler
  • *****
  • Wiadomości: 1.725
  • piękność dnia postrach nocy
Odp: Mam duży problem ze swoim Jagiem Pomożecie?
« Odpowiedź #64 dnia: Październik 17, 2015, 00:26:43 am »
tak 3.0 piszemy o tym tu konkretnym
była zielona bestia 300km s type 4.2  V8
był saab 95 2.3 turbo 220km
był citroen c5 3.0 V6 207 km
jest alfa romeo 166 2.5 V6 190 km
i kilka jaguarów do serwisu
będzie x350 super V8 400KM

Offline Niunia

  • JCPF Club Member
  • Forumowicz Executive
  • ***
  • Wiadomości: 400
Odp: Mam duży problem ze swoim Jagiem Pomożecie?
« Odpowiedź #65 dnia: Październik 22, 2015, 20:27:18 pm »
...taka gleboka w tym temacie cisza.  Krzychu - co sie dzieje z kotem mario?

Pozdro.

niunia

Offline niewaskieauto

  • Forumowicz Daimler
  • *****
  • Wiadomości: 1.725
  • piękność dnia postrach nocy
Odp: Mam duży problem ze swoim Jagiem Pomożecie?
« Odpowiedź #66 dnia: Październik 23, 2015, 23:21:44 pm »
brak kontaktu z kolegą mario może dał rade sam
była zielona bestia 300km s type 4.2  V8
był saab 95 2.3 turbo 220km
był citroen c5 3.0 V6 207 km
jest alfa romeo 166 2.5 V6 190 km
i kilka jaguarów do serwisu
będzie x350 super V8 400KM

Offline Niunia

  • JCPF Club Member
  • Forumowicz Executive
  • ***
  • Wiadomości: 400
Odp: Mam duży problem ze swoim Jagiem Pomożecie?
« Odpowiedź #67 dnia: Październik 24, 2015, 14:58:05 pm »
Dziwne.
Mnie jak cos nawali powaznego w kocie to bedziesz mial napewno kontakt ze mna.
Mam Twoj telefon - wiec zadzwonie przynajmniej po konsultacje na odleglosc... :)

Offline Jedrzej

  • Forumowicz Daimler
  • *****
  • Wiadomości: 1.828
  • 4.0 2001, 200D 1982
Odp: Mam duży problem ze swoim Jagiem Pomożecie?
« Odpowiedź #68 dnia: Październik 24, 2015, 20:08:41 pm »
emergency number. powinien każdy mieć wpisany w serwisówce.
Jaguar S-type 4.0 2001
Mercedes-Benz W123 200D 1982

mario0906

  • Gość
Odp: Mam duży problem ze swoim Jagiem Pomożecie?
« Odpowiedź #69 dnia: Listopad 02, 2015, 14:49:41 pm »
Witam ponownie.Pojeździłem parę dni po wizycie u mechaniora i ulżyło mi bo test na co2 wypadl pozytywnie uszczelka pod głowicą ok...termostat ok i elektrozawór tez ok więc temat do zamknięcia...Ale będzie niestety drugi nowy temat;(

Offline Niunia

  • JCPF Club Member
  • Forumowicz Executive
  • ***
  • Wiadomości: 400
Odp: Mam duży problem ze swoim Jagiem Pomożecie?
« Odpowiedź #70 dnia: Listopad 07, 2015, 23:17:46 pm »
Napisz - co Ci mechanior naprawil - skoro teraz jest OK.

Twoje milczenie napawalo nas ogromnym smutkiem.

Dzieki, zes sie odezwal - kolego mario 0906...   :-tylko   oby w dobrym stanie  :D

Offline Andrzej4563

  • JCPF Club Member
  • Forumowicz Executive
  • ***
  • Wiadomości: 167
Odp: Mam duży problem ze swoim Jagiem Pomożecie?
« Odpowiedź #71 dnia: Listopad 08, 2015, 18:28:28 pm »
Kiedy odbierałem swojego S-type od mechanika , po wymianie uszczelki pod głowicą . Dostałem informację że jeszcze pilną sprawą będzie wymiana ( króćca ) - ( gumowy wąż , w kształcie fajki ) łączący pompę wody z blokiem silnika. Ponieważ poprzedni ( fachowcy ) tak go zmasakrowali przy wyjściu z pompy , że trochę przepuszczał płynu. Ale sądziłem że jakoś odwlokę to w czasie. Jednakże kiedy chciałem samochód przegonić po A4 , okazało się że jednak wymiana musi być zrobiona jak najszybciej. Wąż ( fajka ) zakupiony . Około 1godzinka pracy , no i pełny sukces .  :-clap
Rover 75       , Jaguar S-type 2,5 V6  2003 r