nie no na podluznicach nie widac sladow wypadku/kolizji. Dzwiek jest taki jakby coś co się kręci np, jakiś wirnik przycierałby o obudowe z aluminium, coś takiego to jest. Jak mowiłem w superchargerze wymienione łożyska zero śladów tarcia , alternator to samo , pompa rownież, wszystkie rolki prowadzace wymienione, paski wszystkie nowe , jedyne co nie zostalo wymienione zregenerowane to kompresor klimy.
XJSC - wracając do tego co mi wysłałeś to sa jakaś część zaraz zamontowana za kompresorem, do czego ona sluzy, gdzie ten oring sie montuje ? TAk jak wspominałem po zdjeciu paska alternator pompa wszystko cichnie, dziwiek dochodzi z okolic pompy. A dokładnie to jest taki pisk ze przy zamknietych oknach uslyszysz go bezproblemu w domu majac zamkniete okna i to pewnie do 10tego pietra
Jak auto sie nagrzeje to jest spokuj, czyli jakies srednio 5-6 min. Zauwazyłem jedynie to ze na voltomierzu wewnatrz auta po odpaleniu odrazu ladowanie wskakuje na 14,5 zaczyna piszczec , spada na 13 powoli sie podnosi na 14 obciaze aku swiatłami pisk sie nasila i spada wskazanie na voltomierzu, moze to przypadek.