Witajcie.
Zakładam wątek i liczę na Wasze opinie i pomoc. Z góry dziękuję za poświęcony czas.
Macie Jaguary, macie doświadczenie i wiedzę. Ja Jaguara jeszcze nie miałem.
Chodzi mi o Jaguara X308 4.0 V8.
Samochód nie jest idealny, ale moim zdaniem warty zainteresowania, mogę się mylić. Stąd prośba do Was.
Chciałbym wiedzieć ile może kosztować doprowadzenie auta do porządku. O tej pięknej marce krąży opinia, że koszty napraw są duże. Mnie ciężko ocenić.
Przejdę do rzeczy, chciałbym wiedzieć ile wg. Was będą kosztować wymienione elementy/usterki, które nie są takie jak być powinny. Napiszę co było nie tak.
1. W CZASIE JAZDY PO NIERÓWNOŚCIACH SŁYCHAĆ STUKI Z ZAWIESZENIA, PRAWDOPODOBNIE LEWY PRZÓD. KIEROWNICA JEST LEKKO PRZEKRZYWIONA W PRAWO. JEST WYCZUWALNE DELIKATNE ŚCIĄGANIE W PRAWĄ STRONĘ. POZA POWYŻSZYM POJAZD PROWADZI SIĘ DOBRZE, PRZYSPIESZANIE I HAMOWANIE SĄ W NORMIE. SILNIK I SKRZYNIA BIEGÓW PRACUJE BEZ ZASTRZEŻEŃ.
2. JEST ZATARTY OGRANICZNIK DRZWI LEWYCH TYŁ. JEST POŁAMANA KRATKA NAWIEWY PRAWY TYŁ. AKUMULATOR JEST NIEZAMOCOWANY. PODKLEJONY JEST SCHOWEK NA OKULARY - PRAWDOPODOBNIE NIE TRZYMA ZAMEK.
3. KOMORA SILNIKA JEST NATURALNIE ZABRUDZONA. WIDOCZNE SĄ ZAPOCENIA OLEJOWE NA POMPIE WSPOMAGANIA UKŁADU KIEROWNICZEGO. SĄ WIDOCZNE RÓWNIEŻ ZAPOCENIA OLEJOWE W GÓRNEJ CZĘŚCI SILNIKA - DO OBSERWACJI. BRAK WIDOCZNYCH ŚLADÓW MYCIA SILNIKA. NIE STWIERDZONO NIEFACHOWYCH NAPRAW. WIDOCZNE SĄ ŚLADY ODKRĘCANIA POKRYWY KOMORY SILNIKA.
4. WIDAĆ PRZETARCIA NA SKÓRZE FOTELA KIEROWCY. NA SKÓRZE KANAPY TYŁ SĄ ZARYSOWANIA. ODSTAJE TAPICERKA W CZĘŚCIACH DOLNYCH NA FOTELU KIEROWCY. PODSUFITKA W CZĘŚCI TYLNEJ JEST ODKLEJONA. BRAK KLOSZA LAMPKI SŁUPKA TYLNEGO LEWEGO. OGÓLNY STAN WNĘTRZA JEST DOBRY, WYMAGA JEDYNIE DROBNYCH ZABIEGÓW KONSERWACYJNYCH.
5. USZKODZONY JEST ZDERZAK TYŁ. WIDAĆ ODPRYSKI NA ELEMENTACH CHROMOWANYCH ZDERZAKA TYŁ.