Dział Techniczny > XJ-40, XJ-81 (1986-1994)

XJ81 - lock-up, spryskiwacze

<< < (2/5) > >>

dobrus:
Tak XJ12 .. kupiłem parę dni temu, chciałem polatać trochę zanim śnieg spadnie :) spalanie na trasie wg kompa ~13l . Chętnie wpadnę. Przy okazji potrzebowałbym drewno z tą popielniczką z przodu jak masz ładne :) i oprawkę żarówki prawego halogenu wraz z wiązką i wtyczką (ewentualnie cały halogen ) .. :)

Jaguar Parts:
Na pewno masz tam V12 a nie tylko napis na klapie ??  ;D Tyle, to mi XJ8 3.2 pali :-gwizd Nie mam niestety części do tego modelu a drewna na popielniczkę sam potrzebuję. Jedynie mam coś do zawieszenia, klocki, maszty anteny i jakieś drobiazgi. Ok, numer masz to zadzwoń jakbyś jechał.

dobrus:
poważnie taki wynik, ale bez szaleństw normalna jazda - nie wiem na ile komp w Jag-u jest wiarygodny. e38 750i na trasie Katowice - Frankfurt spaliło mi 9,3l/100 jadąc tak ok 120 kmh autostradą .. więc Jag zbyt oszczędny nie jest, no ale to inna generacja wtrysków :) Za to szpera robi robotę, jest zabawa. Nie orientujesz się czy to jest płytka czy torsen ?

Jaguar Parts:
Szpera była w opcji - też ją mam  ;D Mam też zielone amorki w wersji sport  :) Nie wiem co to za typ szpery. Ahaa E38 750i także miałem  :-V kilka lat temu. Ale mi w trasie 12 brała

Michal_sk8:
też mam bmw e38 silnik 4,4 i jaguara xj40 z silnikiem 4:)
u mnie również bmw wychodzi ekonomiczniej, rekordowo w trasach z prędkością 90-100 km/h wyszło mi dla bmw 8,8 l a dla jaguara 9 l :) z czego myślę że to naprawdę dobre wyniki jak na pojemności oraz wiek aut

pzdr

Nawigacja

[0] Indeks wiadomości

[#] Następna strona

[*] Poprzednia strona

Idź do wersji pełnej