Dział Techniczny > XJ-40, XJ-81 (1986-1994)

XJ81 - lock-up, spryskiwacze

<< < (3/5) > >>

dobrus:
Szpera zdaje się w V12 była w standardzie. Mój 4 litrowy X300 palił w trasie minimum 10, bardziej 11 także różnica w porówaniu do V12 żadna. Generalnie 750i i Xj12 - oba te auta są świetne.

Jaguar Parts:
Szpera była w opcji, tak samo jak zawieszenie sport.

dobrus:
A jak poznać zawieszenie sport? U mnie kiedyś z tyłu bylo nivo, ale już w Niemczech zostało przerobione na zwykly zawias.

Jaguar Parts:
Amorki są zielone w wersji sport

dobrus:
To ja chyba mam zwykłe choć nie przyglądałem się im dokładnie. A powiedz mi jeszcze z czego składa się układ nivo w tym modelu? Amory tylne mam zmienione na zwykle, widzę jedynie w okolicy tylnej osi po lewej stronie 2 ucięte przewody od nivo które idą pod podwoziem na przód auta. Do czego one dochodzą? w zbiorniczku nie ma żadnego płynu. Mogę resztę tego układu po prostu wyciąć z auta? tj. zbiorniczek, przewody itp? co tam jeszcze jest?

pzdr

Nawigacja

[0] Indeks wiadomości

[#] Następna strona

[*] Poprzednia strona

Idź do wersji pełnej