Focus ST (MK1 170PS ma tarcze 300mm i zacisk TEN SAM co Mondeo MK3/X-Type/Volvo V50).
Nawet klocek przedni ma ten sam kod.
temat znany z konwersji hamulców w Sierrach z 240mm (std) lub 260mm (ABS) na 278mm (Cosworth) lub 300mm (Focus ST). Setup który siada na zwrotnicę Sierry, to tarcza z Foki ST MK1 + zacisk z niej (ale są droższe niż z Mondeo, mimo, że mają ta samą referencję, bo ST to tzreba cenę podwyzszyć trzykrotnie) lub Mondeo MK3 (a jak kto woli X-Type) + tuleja dystansowa bodaj 11mm i rozwiercanie zwrotnicy.
Focus RS ma większe tarcze i też wiem że ludzie w Sierrach Cossie pakowali takie heble (ze względu na to ze najwieksza tarcza w rozstawie 4x108mm jest z Foki RS) i fela musiała być 17" bo tarcza ma bodaj 320mm.
A co do rzeźbienia amorów tylnych, zobaczcie jak wygląda tylni amortyzator Bilstein B8 do X-Type
dziękuję, wymaga adaptera, który działa dokładnie jak to co napisałem do zaadaptowania amorów z Mondeo. Swoja drogą dziś się napaliłem na zestaw Bilsteina do X-Type