Dział Techniczny > XF (2008 - obecnie)

LPG Jaguar XF

<< < (3/9) > >>

Malfoy:

--- Cytat: tet w Wrzesień 29, 2014, 18:05:15 pm ---Aktualnie mieszkam w Świdnicy.
Odnośnie instalacji wszystko działa jak należy tylko ta kontrolka CHECK i gdy przełączam na postoju na benzynę auto gaśnie można ponownie uruchomić i wtedy wszystko jest dobrze. Czemu setup kiepski ? Z tego co wiem to najwyższa seria BRC
Jak się u was zachowuje wskaźnik poziomu gazu ? U mnie nieraz jest tak ze pokazuje 3 kreski potem 1 i następnie wraca znowu na 3 kreski z grubsza wskazuje nawet poprawnie z tym że nieraz wariuje.

--- Koniec cytatu ---

Wskaznikiem sie nie przejmuj to najmniejszy problem , jesli chesz to ogarnac sensownie zadzwon do Pawla z Vgaz , On lubi takie wyzwania i leczy ciezkie przypadki druciarstwa po monterch lpg  :-thank

--- Cytat: marcin_lca w Wrzesień 29, 2014, 18:34:31 pm ---
--- Cytat: Malfoy w Wrzesień 29, 2014, 15:42:05 pm ---Marcin nie wiem skad Twoja diagnoza odnosnie nawiertow i dlugosci wezykow ? Na zdjeciach tego nie widac   :-R za wzrok , do konca a to co widac jest moim skromnym zdaniem poprawne .
Ale mniejsza o to , wykonanie instalacji nie powala na kolana , setup rowniez .
Na pocieszenie da sie to ogarnac , tylko kumaty Gazzownik musi dostac w swoje rece .
Nie wiem gdzie mieszkasz , jesli sie pochwalisz ? podpowiem Ci wtedy gdzie mozesz podjechac na poprawki itd.
Tutaj masz moje auto
http://lpg-forum.pl/post429996.html?hilit=Jaguar%20xf



--- Koniec cytatu ---

kolego, pierwsze zdjęcie gdzie widać listwę wtryskową. Widać że nawiercone bezczelnie w kolektor aluminiowy zamiast w plastikowe adaptery pod nim. Tak samo długość wężyków, skoro jedne idą prosto do rzędu cylindrów przy listwie, drugie do tych bardziej odległych to nie ma opcji żeby były równej długości.
To co widać jest dalekie od poprawności i ja w życiu bym takiego auta z warsztatu do klienta nie wypuścił bo bym się najzwyczajniej wstydził. Stawiam czteropak piwa, że nawet do montażu kolektora nie ściągali... Gdyby ściągali właściciel by o tym wiedział bo należy założyć nowe uszczelki pod kolektor, aby zrobić zgodnie ze sztuką, bo Jaguar wskazuje te uszczelki jako jednorazowego użytku. Ale... ja się nie znam, ja tylko montuję LPG  :-bry

--- Koniec cytatu ---

Marcin uzywaj prosze duzej litery przynajmniej jesli chodzi o Kolego , mnie to razi :-(
Ale wracajac do tematu , nie wiem czy montowales lpg w  XF w 3.0 jesli tak to poprosze o fotki i dalsza dyskusja bedzie zasadna , jesli nie ? nie zamierzam sobie i Tobie tu nieczego udowadniac ... Mam lepsze zajecia .

Amator ze hey:
Montaż w tym przypadku jest ogólnie rzecz ujmując słaby.

Największe błędy już zostały wskazane - i nie były to złośliwe uwagi, a więc po kolei:
1 - listwa zamontowana "w powietrzu"
2 - wtryski do góry nogami - szybko się zakleją
3 - przy silnikach typu V lepiej zrobić montaż na dwóch listwach - 1:1 z blokiem silnika i koniecznie z kompensacją ciśnienia - tu ewidentnie widać że jeden blok jest na dłuższych wężykach - nawierty to już inna historia  
4 - zasilanie fazą ciekłą na cieniutkim przewodzie jest ok, ale przy b.delikatnym traktowaniu pedału gazu - w moim poprzednim pocisku w210 2.0 kompresor 186 KM, 6mm było na styk - tu przy większej pojemności i mocy osobiście nie zgodziłbym się na takie rozwiązanie.
5 - ciekawe jak zamontowana butla - do jazdy do przodu czy do tyłu i z jakim wielozaworem?

Po wybranym setupie widać, że nie miało być tanio, przynajmniej co do ceny, a wyszło jak wyszło :( - szkoda.

 

marcin_lca:
Przepraszam, nie chciałem Cię Kolego urazić.
W XF jeszcze nie, ale montowałem w naprawdę sporej ilości s-type`ów 3.0 V6, a to niemal ten sam silnik, niemal ten sam osprzęt więc i LPG to samo.
Fotki? Mówisz - masz, tak powinno to wyglądać w tym silniku:
S-type polift (wtryskiwacze gazu 6xHana bezpośrednio przy wkrętkach dysz w plastikowe adaptery kolektora na wężykach dł ok 5cm - metalowy kolektor je zasłania, na zewnątrz widać tylko rozdzielacze):


i przy okazji mój pomysł na centralkę:


o tych adapterach mówię, tu powinny być nawierty:


Też nie zamierzam nic nikomu udowadniać, po prostu chciałem wyrazić swoje zdanie i pomóc drugiemu człowiekowi. Cieszę się, że masz lepsze zdjęcia - szkoda, że ich nie pokażesz...

tet:
A tak poza tematem Malfoy masz osłonę na silnik w swoim XF ? Z tego co na forum czytałem wersja XF 3.0 V6 w benzynie nie ma osłony na silnik trochę to dziwne skoro w S-Type taka osłona występuje a silnik ten sam. Strasznie mało pali twój XF mi pali ok 18-20 litrów LPG na 100km ale na benzynie palił ok 15 więc wychodzi że tak być powinno.

Malfoy:
Marcin jest luzzz może przewrażliwiony jestem na tym punkcie  :-wstyd

Wiele osób myśli że to niby ten sam silnik , kolektor , cewki itd ...a tak nie jest ... lepiej to wytłumaczy Kolega Pablo ja na mechanice nie dorównam mu  :-hehe
Hanki bo jak widać je masz to tak trochę się popsuły , ale skoro u Ciebie latają to git , widzę że masz AC czerwonego , zobacz jak przy bucie czy cutoffie ciśnienie spada , a termika taka sobie . Fakt masz ładnie pochowane , ale ja pod maska nie siedzę , bardziej mi zależało na bezawaryjnych wtryskach o dużej wydajności , stabilnym termicznie i ciśnieniowo reduktorze i sterowniku z marsa .

Zdjęcia mam , zlinkowałem  mój temat z lpg-forum .

Nawigacja

[0] Indeks wiadomości

[#] Następna strona

[*] Poprzednia strona

Idź do wersji pełnej