Dział Techniczny > XF (2008 - obecnie)
LPG Jaguar XF
tet:
Czy listwa z wtryskiwaczami może być zamontowana tylko na przewodach bez żadnego przykręcenia/przymocowania ?
Nie umieszczamy zdjęć jako załączniki. Zdjęcia umieszczamy na zewnętrznych serwerach.
marcin_lca:
Niestety, ale... padaka.
Różne długości wężyków wtryskiwacz- kolektor, nawierty w aluminiowym kolektorze - kilometr przed wtryskami benzynowymi, wydaje mi się, że przewód z butli to faro 6mm, zdecydowanie za małe dla tej mocy. Wtryskiwacze gazu do góry nogami - szybko padną, będą pracować nierówno i nieprzewidywanie. Do tego nie rozumiem, czemu przewód faro idzie w podszybie, o trytytkach na przewodach robiących za opaski nie wspomnę. Listwa wtryskowa gazu zasilona z jednej strony bez kompensacji - wtryskiwacz nr 1 i nr 6 mają zupełnie inne ciśnienia gazu więc nie może to chodzić równo na każdym cylindrze.
Ogólnie słabo...
Malfoy:
Marcin nie wiem skad Twoja diagnoza odnosnie nawiertow i dlugosci wezykow ? Na zdjeciach tego nie widac :-R za wzrok , do konca a to co widac jest moim skromnym zdaniem poprawne .
Ale mniejsza o to , wykonanie instalacji nie powala na kolana , setup rowniez .
Na pocieszenie da sie to ogarnac , tylko kumaty Gazzownik musi dostac w swoje rece .
Nie wiem gdzie mieszkasz , jesli sie pochwalisz ? podpowiem Ci wtedy gdzie mozesz podjechac na poprawki itd.
Tutaj masz moje auto
http://lpg-forum.pl/post429996.html?hilit=Jaguar%20xf#p429996
tet:
Aktualnie mieszkam w Świdnicy.
Odnośnie instalacji wszystko działa jak należy tylko ta kontrolka CHECK i gdy przełączam na postoju na benzynę auto gaśnie można ponownie uruchomić i wtedy wszystko jest dobrze. Czemu setup kiepski ? Z tego co wiem to najwyższa seria BRC
Jak się u was zachowuje wskaźnik poziomu gazu ? U mnie nieraz jest tak ze pokazuje 3 kreski potem 1 i następnie wraca znowu na 3 kreski z grubsza wskazuje nawet poprawnie z tym że nieraz wariuje.
marcin_lca:
--- Cytat: Malfoy w Wrzesień 29, 2014, 15:42:05 pm ---Marcin nie wiem skad Twoja diagnoza odnosnie nawiertow i dlugosci wezykow ? Na zdjeciach tego nie widac :-R za wzrok , do konca a to co widac jest moim skromnym zdaniem poprawne .
Ale mniejsza o to , wykonanie instalacji nie powala na kolana , setup rowniez .
Na pocieszenie da sie to ogarnac , tylko kumaty Gazzownik musi dostac w swoje rece .
Nie wiem gdzie mieszkasz , jesli sie pochwalisz ? podpowiem Ci wtedy gdzie mozesz podjechac na poprawki itd.
Tutaj masz moje auto
http://lpg-forum.pl/post429996.html?hilit=Jaguar%20xf#p429996
--- Koniec cytatu ---
kolego, pierwsze zdjęcie gdzie widać listwę wtryskową. Widać że nawiercone bezczelnie w kolektor aluminiowy zamiast w plastikowe adaptery pod nim. Tak samo długość wężyków, skoro jedne idą prosto do rzędu cylindrów przy listwie, drugie do tych bardziej odległych to nie ma opcji żeby były równej długości.
To co widać jest dalekie od poprawności i ja w życiu bym takiego auta z warsztatu do klienta nie wypuścił bo bym się najzwyczajniej wstydził. Stawiam czteropak piwa, że nawet do montażu kolektora nie ściągali... Gdyby ściągali właściciel by o tym wiedział bo należy założyć nowe uszczelki pod kolektor, aby zrobić zgodnie ze sztuką, bo Jaguar wskazuje te uszczelki jako jednorazowego użytku. Ale... ja się nie znam, ja tylko montuję LPG :-bry
Nawigacja
[#] Następna strona
Idź do wersji pełnej