Autor Wątek: Xenon  (Przeczytany 21933 razy)

eMWuGSM

  • Gość
Odp: Xenon
« Odpowiedź #60 dnia: Czerwiec 08, 2014, 14:36:52 pm »
Nie kupuj ich, one są dosłownie chamsko niebieskie.

Klient przyjechał na wymianę z takim samym nastawieniem jak Ty i cóż moge powiedzieć, kolor światła jest jak ordynarnego chinskiego chamskiego xenonu 8000K. Co patrol masz gwarantowana kontrolę.

Notabene nowe MB mają wrecz fioletowe swiatla mijania oO"

Offline Skiciu

  • JCPF Club Member
  • Forumowicz Sovereign
  • ****
  • Wiadomości: 576
Odp: Xenon
« Odpowiedź #61 dnia: Czerwiec 09, 2014, 21:58:55 pm »
To jakie możesz/możecie polecić?
XE Portfolio 25d AWD 18'
X308 4.0 Sovereign 00'
X-Type 2.0d 07'
-----------------------
Why drive any other car when you can drive a Jaguar?

Offline M-GASIOR1

  • Forumowicz Executive
  • ***
  • Wiadomości: 129
Odp: Xenon
« Odpowiedź #62 dnia: Czerwiec 10, 2014, 14:47:55 pm »
Witam.
6000K to jasne białe światlo z niebieska poświatą. Najlepsze.Mam w x-typie juz cztery lata.
Nic nie wypala .Tak pisze ktoś kto nigdy nie zakładał xenonów.(Niższa temperatura)  założyłem też  spryskiwacze  , ale nieoryginalne za 20zł.
Mogę dać zdjecia.  Na diagnostyce sprawdza się  symbol na kloszu wtedy nie przechodzi przeglądu. Co do policji czepiają się najczęściej ledowych postojówek. I jeszcze odnośnie żarników. Te z najnizszej półki cenowej świecą gdzie chca. Za to dobre i ustawione na  stacji diag. to super oświetlenie drogi w porównaniu  z zwykłymi w x-typie.Co do oślepiania montaż na tylnej belce samopoziomu to za duży koszt.Prawie nie do zrobienia . Nie oślepia też innych użytkowników-sprawdzałem  . Problem pojawia sie przy pokonywaniu wzniesień.
trzeba też pamiętać o regulacji przy załadow. bagażniku lub osobach na tylnym siedzeniu.

eMWuGSM

  • Gość
Odp: Xenon
« Odpowiedź #63 dnia: Czerwiec 12, 2014, 10:43:25 am »
Bardzo bede polkemizował.
Podam na przykładzie 2 aut w których wymieniałem palniki.

w Audi A4 B6 D1S, dałem 4300K (OE Skoda)światło czysto białe, lekko kremowe, a do Saaba 9-3 kupiłem właśnie CoolBlueIntense 6000K, one są chamsko niebieskie, jak tandetne chińczyki. jedynie co fajnie to w nich sie odbijają w nocy tablice i znaki, ale w deszczu niestety już nie jest różowo (im bardziej żółte światło na mokrym asfalcie tym lepiej).

Poza tym Osram są troche drogie, GE kupisz taniej i są 4300K i 5000K

Offline M-GASIOR1

  • Forumowicz Executive
  • ***
  • Wiadomości: 129
Odp: Xenon
« Odpowiedź #64 dnia: Czerwiec 12, 2014, 11:07:59 am »
Nie dziwie się, że masz niebieskie  jak kupiłeś  cool blue intensive.   Pisałem o zwykłych żarnikach 6000k.   Tu masz link pewnie do tych niebieskich http://go.microsoft.com/fwlink/?LinkId=121315

Offline bartnik

  • Forumowicz Executive
  • ***
  • Wiadomości: 237
  • XF-S 2010
Odp: Xenon
« Odpowiedź #65 dnia: Lipiec 15, 2014, 16:59:05 pm »
Witam.
6000K to jasne białe światlo z niebieska poświatą. Najlepsze.Mam w x-typie juz cztery lata.
Nic nie wypala .Tak pisze ktoś kto nigdy nie zakładał xenonów.(Niższa temperatura)  założyłem też  spryskiwacze  , ale nieoryginalne za 20zł.
Mogę dać zdjecia.  Na diagnostyce sprawdza się  symbol na kloszu wtedy nie przechodzi przeglądu. Co do policji czepiają się najczęściej ledowych postojówek. I jeszcze odnośnie żarników. Te z najnizszej półki cenowej świecą gdzie chca. Za to dobre i ustawione na  stacji diag. to super oświetlenie drogi w porównaniu  z zwykłymi w x-typie.Co do oślepiania montaż na tylnej belce samopoziomu to za duży koszt.Prawie nie do zrobienia . Nie oślepia też innych użytkowników-sprawdzałem  . Problem pojawia sie przy pokonywaniu wzniesień.
trzeba też pamiętać o regulacji przy załadow. bagażniku lub osobach na tylnym siedzeniu.

No tu sie  nie zgodzę - najlepsze?  w czym?  Najlepiej oswietlają drogę 4300K i takie tez montują producenci w  fabrycznych ksenonach. 6000K to moim zdaniem niebieskie guano pasujące  najwyżej do Golfa 3 - bez urazy
Co do montażu w  x-type: dzieki soczewce w lampie  HID świeci prawidłowo - inna  sprawa jest z  lampami na odbłyśnik - tam faktycznie oślepia innych kierowców bo źródło swiatła  jest trochę przesuniete  w  stosunku do zwykłego halogena.
Ja  jestem na  etapie  szukania  spryskiwaczy zeby je dołozyć, bo nikt  mnie  nie przekona  do założenia  z  powrotem zwykłych żarówek - równie dobrze  można  tam wstawić dwie świeczki
Fabryczne  przetwornice i lampy są z kolei o wiele za drogie a róznicy w  oswietleniu drogi brak.
W tym wątku sa  zdjęcia mojego oswietlenia i widac wyraźnie róznice  miedzy 4300k ,6000K a  halogenem http://jaguarclubpoland.net/forum/index.php/topic,27518.0.html
« Ostatnia zmiana: Lipiec 15, 2014, 17:19:33 pm wysłana przez bartnik »