Autor Wątek: Xenon  (Przeczytany 20590 razy)

Bullteriersfan

  • Gość
Odp: Xenon
« Odpowiedź #15 dnia: Styczeń 28, 2012, 23:10:38 pm »
Wiadomo ze są zwolenicy i przeciwnicy mnie interesują fakty montaż exploatacja i cena

A jesli spryskiwacze jak je zamontować i co bedzie mi potrzebne?
« Ostatnia zmiana: Styczeń 29, 2012, 03:38:19 am wysłana przez Choina »

Offline luko_j

  • Forumowicz Sovereign
  • ****
  • Wiadomości: 616
Odp: Xenon
« Odpowiedź #16 dnia: Styczeń 28, 2012, 23:48:59 pm »
Kolego Cobi ogólnie to trochę się śmieję z tego.. szkoda nerwów na takie rzeczy i kombinowanie. Kiedyś jak się też interesowałem hidami to takie rzeczy czytałem, że gość się tak podstawiał. Delikatne puknięcie i niestety tego z hidami odholowywali, ale ile w tym kolorów a ile prawdy to nikt nie wie a z drugiej strony zależy na jakiego policjanta trafisz. Ale to takie też ostrzeżenie przed zakładaniem hidów.. stuknie Cię prawnik albo "władza" i mimo, że jego wina to on będzie wiedział jak twoje hidy wykorzystać przeciwko tobie. My nie USA ale tam udowodnili wymuszanie odszkodowania za wjechanie w tyłek.. okazało się, że koleś miał celowo wyłączone światła stopu i on był winny. Dlatego ja tam wolę być legalny  :-V acz staruszka corsa w dieslu potrafi pojechać na wszystkim  :-gwizd niestety przy wczorajszych mrozach już umarła :-wings ale kota też musiałem po tygodniowym postoju reanimować  :-nie.

Kolego Bullteriersfan hidy to chińczyki, nie będzie to dawało takiego światła jak oryginalny xenon. Jak miałem hida to widziałem mniej niż na zwykłych dobrych żarówkach. Cena.. jak już chcesz tego hida to przynajmniej przetwornice kup jakieś przyzwoite np. hella. Żarniki za 13 zł za sztukę... cena mówi sama za siebie.. to już lepiej kupić żarówki niebieskie z Tesco.. na jedno wyjdzie. Ojciec sobie takie d2s kupił i jak jeżdżę jego autem to muszę na długich bo nic nie widzę. Montaż jest banalny przy hidzie.. wyciągasz żarówkę h1 i zakładasz hid, podłączasz przetwornicę i już. Tylko bezpiecznik na mocniejszy musisz wymienić. A eksploatacja.. jak kupisz syf to po tygodniu Ci padną przetwornice lub żarniki dlatego lepiej zainwestować w oryginał, bo zaraz będziesz musiał wymieniać czyli koszt będzie taki jak oryginału. Polak jest zbyt biedny żeby kupować tanie rzeczy  :-W  :-tylko Spryski najprościej płaskie z BMW, bo są ładne i nie rzucają się w oczy no i pompka z przewodami.
x-type 2004, 2.0d sport, srebrna sierść ;]

cobi

  • Gość
Odp: Xenon
« Odpowiedź #17 dnia: Styczeń 29, 2012, 00:00:29 am »
Tu się z tobą zgodzę w 100 %.  :-10points

A tak wracając do tematu też mnie zainteresowało to co opisałeś prędzej,wymiana soczewki i przetwornice.
To orginalne kupywałeś? Jak z montażem tego i sprysków?
Ile Cię to w sumie wyniosło i jak to się sprawuje? Bo nie ukrywam że może skrzystał bym u siebie  :-thank

TOSIEK

  • Gość
Odp: Xenon
« Odpowiedź #18 dnia: Styczeń 29, 2012, 01:55:12 am »
Nie rozumiem tylko sensu montowania xenonów, chodzi o te nieoryginalne, chcecie światło niebieskie?, tylko mam prośbę jak kiedykolwiek będziecie montowali takie cuda "hid" to zróbcie to w sposób taki, aby nie oślepiać ludzi z naprzeciwka, a także fajnie, gdyby to było zgodnie z przepisami, często mijam osoby które wkładają takie "pseudoksenony" i niestety strasznie rażą. Raz miałem nawet szczęście mijać człowieka, który miał światła fioletowe może za mocne wybrał.

Offline luko_j

  • Forumowicz Sovereign
  • ****
  • Wiadomości: 616
Odp: Xenon
« Odpowiedź #19 dnia: Styczeń 29, 2012, 12:34:10 pm »
Napisałem do kolegi Zadka07 czy nie ma soczewek xenon lub uszkodzonych lamp xenon do przełożenia soczewek zamiast h1. Koszt soczewki 150zł razem z żarnikiem oryginalnym Philips d2s i starterem. Przetwornice Hella razem z żarnikami (jakiś no name) kupiłem na Allegro za 100 zł za sztukę. Przełożenie jest banalnie proste. Wyjmujesz lampę wykręcasz soczewkę i wkręcasz soczewkę xenon. Trzeba przekręcić bolce trzymające soczewkę w lampie bo xenon ma inne ich ustawienie ale miejsca są pod to przygotowane. Jak już masz wszystko wyjęte to 5 minut roboty z zamianą soczewek. Potem tylko poskładanie wszystkiego. Miejsce na przetwornice jest oryginalnie pod lampą. Spryskiwacze udało się kupić też na Allegro razem z przewodami i zaworem blokującym za ok 80zł za komplet. Coś takiego tylko tu jedna sztuka kosztuje 100zł.. http://allegro.pl/dysze-spryskiwacze-dysza-lamp-reflektorow-bmw-e39-i2072548981.html . Montaż ich jeszcze mnie czeka bo nie mam czasu na to i tak leżą już pół roku.. Pompę wysokociśnieniową też już mam. Jak tylko będę miał chwilę to się za to zabiorę. A odnośnie przeglądów to robiłem jakoś w listopadzie i gość tylko kazał ustawić na 0 regulator, o spryskiwacze nawet się nie zająknął, a tego się bałem, że będą problemy. Zabierałem się za to początkiem stycznia ale czasu starczyło tylko na pryśnięcie ich od kolor.
x-type 2004, 2.0d sport, srebrna sierść ;]

Bullteriersfan

  • Gość
Odp: Xenon
« Odpowiedź #20 dnia: Styczeń 29, 2012, 16:28:14 pm »
Każdy reflektor otrzymuje homologację wraz ze źródłem światła (halogenowym lub ksenonowym), dzięki któremu wytwarza światło. Jeśli źródło światła zostanie zastąpione innym, nie posiadającym homologacji lub nieprzewidzianym dla homologacji danej lampy, cała homologacja reflektora traci ważność, a tym samym również dopuszczenie samochodu do ruchu drogowego, co wyraźnie stwierdzają przepisy każdego europejskiego Kodeksu Drogowego w rozdziałach o warunkach dopuszczenia do ruchu. Jazda samochodem nie posiadającym ważnego dopuszczenia do ruchu prowadzi do ograniczenia odpowiedzialności ubezpieczyciela za spowodowane szkody. Któryś z przepisów wiec wymiana soczewki tez jest złem i lampa traci homologacje

cobi

  • Gość
Odp: Xenon
« Odpowiedź #21 dnia: Styczeń 29, 2012, 16:32:17 pm »
A jesli szkło reflektora jest homologowane pod to i pod to? Tylko soczewka jest inna?

Offline luko_j

  • Forumowicz Sovereign
  • ****
  • Wiadomości: 616
Odp: Xenon
« Odpowiedź #22 dnia: Styczeń 29, 2012, 16:41:21 pm »
Lampa ma wybita od razu homologacje na h1 i xenon wiec zakładając oryginalną soczewkę xenon zamiast oryginalnej soczewki h1 nie widzę gdzie tu tracisz homologacje na lampę. Na tej samej zasadzie jakbyś miał w aucie lampę h1 ale producent danego modelu przewiduje też lampy xenonowe i takową sobie kupujesz i zmieniasz. Tylko po co wydawać 1000zł jak można mniej a efekt jest identyczny.
x-type 2004, 2.0d sport, srebrna sierść ;]

cobi

  • Gość
Odp: Xenon
« Odpowiedź #23 dnia: Styczeń 29, 2012, 16:42:28 pm »
No właśnie mi chodzi o to  :-super

Powiedz mi jeszcze czy żeby wyjąć lampy trzeba zrzucać zderzak?
« Ostatnia zmiana: Styczeń 29, 2012, 16:55:31 pm wysłana przez cobi »

Offline luko_j

  • Forumowicz Sovereign
  • ****
  • Wiadomości: 616
Odp: Xenon
« Odpowiedź #24 dnia: Styczeń 29, 2012, 19:18:56 pm »
Trzeba niestety..
x-type 2004, 2.0d sport, srebrna sierść ;]

Bullteriersfan

  • Gość
Odp: Xenon
« Odpowiedź #25 dnia: Styczeń 29, 2012, 20:04:08 pm »

Offline luko_j

  • Forumowicz Sovereign
  • ****
  • Wiadomości: 616
Odp: Xenon
« Odpowiedź #26 dnia: Styczeń 29, 2012, 20:46:49 pm »
No tak kolego.. dodalem ten link strone wczesniej  :-V
x-type 2004, 2.0d sport, srebrna sierść ;]

Bullteriersfan

  • Gość
Odp: Xenon
« Odpowiedź #27 dnia: Styczeń 30, 2012, 17:50:12 pm »
Jasne ja zbieram wszystkie informacje

Bullteriersfan

  • Gość
Odp: Xenon
« Odpowiedź #28 dnia: Styczeń 30, 2012, 19:22:16 pm »
Na początek bedą hidy postojowki juz ledy tablica rejstracyjna ledy podswietlenie nóg ledy bagażnik ledy przedział dla pasażerów ledy wszystko na biało nie moge sie dostać do slonecznikow i przedniego podswietlenia nad drazkiem kierowniczym zostały mi halogeny ale nie wiem co wstawic jakie żarówki

Bullteriersfan

  • Gość
Odp: Xenon
« Odpowiedź #29 dnia: Luty 07, 2012, 01:15:25 am »
Zamontowalem xenony ale mam Maly problem jedna lampa świeci strasznie w dół regulacjami podnioslem ja na msza do góry a ona i tak świeci w dół dlaczego?