Panowie, postaram się odpowiedzieć każdemu w tej wiadomości. Dzięki bardzo wielkie za rady
@SpeedBandit 4.0 Podstawowa zagwozdka: jak to świeci. Niestety z LEDami jest taki problem, że albo są dobre, albo są totalnym crap-em, który jest ledwie widoczny. Rozwiązanie Arden brzmi ciekawie, ale musiałbym to jakoś "ogarnąć" i zobaczyć w akcji. Dzięki!
@Jaguar PartsProblem polega na tym, że muszę znaleźć kogoś, kto będzie w stanie mi to zamontować dobrze, przy okazji posiadając LEDy z homologacją
Widziałem takie zestawy do "samodzielnego" składania - nie dość, że słabo świecą, to jeszcze często nie mają homologacji. Rozwiązanie sensowne, ale skomplikowane - trzeba znaleźć fachowca. Dzięki za odpowiedź również prywatną!
@ChoinaTutaj pojawia się problem znalezienia setu, który jest ustawiony pod skosem. Przód XF'a mocno się zawęża aż do tablicy rejestracyjnej - wszystkie typowe, gotowe płaskie sety Philipsa które oglądałem po prostu nie pasują - wystają 1-2 centrymetry poza obrys samochodu
Pomierzę odległości i porobię zdjęcia niedługo. Natomiast te gotowce, które wrzuciłeś - zobacz na zdjęcie w lekkim mroku. Ja wiem, że to tylko zdjęcie, ale świecą wyjątkowo słabo, zwróć uwagę na plamkę światła na stole. Na przeciw LEDów powinna być pełna jasność, a tutaj jest delikatne światełko o długości kilku centrymetrów...
@MorycWielki szacun Stary za znalezienie tylu opcji!!
OPcji ATH wygląda najlepiej - jest dedykowana do XFa i z tego, co widzę, łatwa w montażu. Solidna robota - ma mocowania oddzielne, można więc zamontować jak się chce. Ponownie, opcja Arden fajna, ale zastanawia mnie montaż w jego przypadku. LEDy fabryczne byłyby najlepsze, ale wymieniać zderzak cały, by zamontować je...
Natomiast "samoróbkę" wrzuciłeś dla jaj, co?
Pomijam kwestie estetyczne już, bo są oczywiste, ale takie coś nigdy nie uzyska homologacji i jest zwyczajnie nielegalne - wszystkie te Passaty rocznik '98 stylizowane na Audi A4 nie mają prawa przejść badania technicznego, w tym wypadku byłoby tak samo.
@JaguarSzczecinHehehe
Pamiętaj, że mam kota na kredycie, więc po 3 miesiącach nie sprzedam. I rozmawialiśmy nie o 15%, a dokładniej 28%
Poczekajmy, aż minie mi karencja związana z bankiem (6 msc, a więc w lutym) i wrócimy do tematu, OK?
A żart o "wybrakowanym" JAGu to... cóż, tylko żart
Jak widzisz - dbam o niego bardziej niż o siebie
@Goliat83Wiesz co, to nie jest tak, że jestem jakimś wielkim fanem ulepszania fabrycznych rzeczy. Jestem jednak pragmatykiem i chcę zaoszczędzić, i kasę (60 - 90 PLN na żarówki za 2 msc najmarniej...) i czas, bo wymiana żarówki chwilę mi zajmuje.
Odnośnie częstego palenia - no idea. Będę to badał, w tym miesiącu robię przegląd i może coś wyjdzie. Problem jest taki, że żarówki mają na opakowaniu napisany przybliżony czas żywotności, piszą tam 500 godzin. Nawet jeśli to 500 godzin to prawda, to przy moim jeżdżeniu (średnio 21 godzin w tygodniu) wychodzi maks. 6 miesięcy świecenia. 2 miesiące to przesada w drugą stronę, ale obawiam się, że jest to możliwe. Odnośnie wymiany żarówek w calej Twojej historii, to miałeś żarówki H7? Ja takie właśnie mam, wiele osób ma podobny z nimi problem.