Dział Techniczny > XJ-40, XJ-81 (1986-1994)
XJ-40 LPG
m_klis:
Trzy małe uwagi :
- Dość długie wężyki od wtrysków do kolektora
- Reduktor KME lepiej znosi montaż odwrotnie, tzn. zaworem w dół
- Nawierty troszkę daleko od głowicy
Super pomysł z zamontowaniem przełącznika :)
A gdzie jest podciśnienie reduktora, które powinno być podłączone do kolektora ?
tomek1212:
1. Przy wtrysku ciągłym zawsze dawało się dłuższe wężyki, nie wiem dlaczego ale zawsze takie stare wozy (jakieś renówki na RENIXie itp) zawsze lepiej chodziły na dłuższych wężykach, choć nie wiem dlaczego tak jest.
2. Założyłem go zaworem do góry bo już miałem pare przypadków (choć co prawda w silverze) ze zasyfiały sie elektrozawory, więc tak przynajmniej jest lepszy dostęp do niego w razie czego. Nie odczuwam żadnych negatywnych skutków takiego montażu (pozytywnych w sumie też jak na razie).
3. Nawierty nie pamietam czemu tak zrobiłem, chyba nie było możliwości dać ich bliżej głowicy, chyba ze pod kątem prostym a tego chciałem uniknąć. Poza tym patrz punkt pierwszy.
A co do podciśnienia to właśnie jak robiłem zdjęcie to zauważyłem ze spadło. W sumie już drugi raz odkąd założyłem gaz to mi ten wężyk sie zsunął. Ale w sumie nie ma żadnej różnicy w pracy na LPG.
suchorz:
--- Cytat: tomek1212 w Czerwiec 11, 2013, 09:52:15 am ---
A co do podciśnienia to właśnie jak robiłem zdjęcie to zauważyłem ze spadło. W sumie już drugi raz odkąd założyłem gaz to mi ten wężyk sie zsunął. Ale w sumie nie ma żadnej różnicy w pracy na LPG.
--- Koniec cytatu ---
nie możliwe, podciśnienie jest konieczne, ponieważ bez niego membrana się nie otwiera.
tomek1212:
No to Ci powiem że ja nie odczuwam żadnej różnicy z podpiętym lub odpiętym podciśnieniem. Chodzi tak samo. Nie wierzysz to przyjedź i sam zobaczysz.
suchorz:
Zakładam za dużo instalacji, nie musze nigdzie jechać, żeby się przekonać.
Podłacz komputer i zobacz jak pracuje, jakie ma ciśnienie i wydajność, jak wyglądają mapki na LPG.
Nawigacja
[#] Następna strona
Idź do wersji pełnej