Dział Techniczny > XJ-40, XJ-81 (1986-1994)
XJ-40 LPG
tomek1212:
Ja zakładałem jakieś 5lat temu instalacje, wtedy to były zwykłe "WR" zazwyczaj do golfów III i tym podobnych, sekwencje rzadko sie zdarzały, teraz już sie w to nie bawie.
Kompa i tak muszę podpiąć bo po ponad roku pasuje zmienić filtry i zobaczyć właśnie na mapy. Na pewno bedą rozjechane, ale ja mam taki zwyczaj ze jak coś chodzi to nie ruszam. Wystarczy mi że codziennie po 8 godzin robię przy cudzych autach to już przy swoim mi sie nie chce.
W każdym razie z odpiętym czy podpiętym podciśnieniem chodzi. A jak długo z takim odpiętym jeździłem to sam nie wiem.
m_klis:
--- Cytat: tomek1212 w Czerwiec 11, 2013, 09:52:15 am ---1. Przy wtrysku ciągłym zawsze dawało się dłuższe wężyki, nie wiem dlaczego ale zawsze takie stare wozy (jakieś renówki na RENIXie itp) zawsze lepiej chodziły na dłuższych wężykach, choć nie wiem dlaczego tak jest.
--- Koniec cytatu ---
Hmm... Może coś w tym jest ::)
--- Cytat: tomek1212 w Czerwiec 11, 2013, 09:52:15 am ---2. Założyłem go zaworem do góry bo już miałem pare przypadków (choć co prawda w silverze) ze zasyfiały sie elektrozawory, więc tak przynajmniej jest lepszy dostęp do niego w razie czego. Nie odczuwam żadnych negatywnych skutków takiego montażu (pozytywnych w sumie też jak na razie).
--- Koniec cytatu ---
To fakt, dlatego można to połączyć z usunięciem tego nietrafionego rozwiązania (wyrzuceniem tłoczka zaworu)
--- Cytat: tomek1212 w Czerwiec 11, 2013, 09:52:15 am ---3. Nawierty nie pamietam czemu tak zrobiłem, chyba nie było możliwości dać ich bliżej głowicy, chyba ze pod kątem prostym a tego chciałem uniknąć. Poza tym patrz punkt pierwszy.
--- Koniec cytatu ---
Euroepegas sprzedawał kiedyś takie fajne wkrętki - gwizdki, pod które dziur wierciło się prostopadle do przepływu powietrza (takie nacięcie na końcu nieprzelotowej dyszy)
--- Cytat: tomek1212 w Czerwiec 11, 2013, 09:52:15 am ---A co do podciśnienia to właśnie jak robiłem zdjęcie to zauważyłem ze spadło. W sumie już drugi raz odkąd założyłem gaz to mi ten wężyk sie zsunął. Ale w sumie nie ma żadnej różnicy w pracy na LPG.
--- Koniec cytatu ---
Nie ma to jak analiza usterek na podstawie fotografii :)))) :-hehe
Parafia:
Ma ktos doswiadczenie z instalacja Zenit??
Lezy mi zestaw w kącie ale nie wiem czy to sie nada , nigdy niemialem z Zenitem
Doczynienia.
Do tego KME Gold , wtryskiwacze Dragon.
Polecacie odradzacie?
Połaczono
Niebylo odzewu na czas wiec zdecydowem sie na
Lpgtech 316
Kme Gold
Wtryski Lpgtech Dragon
Tank Irene 650/200/52L +OMB MV
Juz sie montuje wlew pujdzie pod klapke.
Przy Okazji swiece I przewody
suchorz:
--- Cytat: Parafia w Czerwiec 29, 2013, 13:38:33 pm ---Ma ktos doswiadczenie z instalacja Zenit??
Lezy mi zestaw w kącie ale nie wiem czy to sie nada , nigdy niemialem z Zenitem
Doczynienia.
Do tego KME Gold , wtryskiwacze Dragon.
Polecacie odradzacie?
Połaczono
Kme Gold
Wtryski Lpgtech Dragon
Tank Irene 650/200/52L +OMB MV
--- Koniec cytatu ---
Butle Irene chyba nadal nie mają homologacji TDT, więc nie wolno ich montować.
KME GOLD, to reduktor, który nie radzi sobie termicznie (temp gazu spada po kilku minutach szybszej jazdy), rozszczelnia się i ma czujnik w złym miejscu, co powoduje zbyt wczesne przełączenie na LPG, a to prowadzi do szybszego zużycia wtrysków i membrany reduktora.
natalinka:
Jaka powinna być prawidłowa temp reduktora podczas jazdy? u mnie jest właśnie KME Gold i w czasie jazdy spada z, o ile dobrze pamiętam, ok 70 do ok 60, 62 stopni.
Nawigacja
[#] Następna strona
Idź do wersji pełnej