Dział Techniczny > XJ-40, XJ-81 (1986-1994)

XJ-40 LPG

<< < (4/8) > >>

tomek1212:
U mnie wygląda to następująco.
Oczywiście osławiony stag 300, reduktor KME gold z dwoma wyjściami gazu, dwoma filtrami, oba podpięte do listw i wszystko połączone w "obieg" dla wyrównania ciśnienia.
Od wielozaworu do reduktora FARO 8.
Wtryski REG niebieskie. W moim rozeznaniu dobre i tanie.
Jak widać na zdjęciach wszystko wrzucone raczej na szybko, nawet nie poobcinałem trytek. Miało być na chwile, a zostało na dłużej.
Co do butli to u zdecydowałem sie na dość niski walec zamontowany wzdłużnie z lewej strony, natomiast obok na płasko wylądowało koło zapasowe. W planach (od ponad roku) jest zrobienie na to jakiejś deski i oklejenie materiałem podobnym do oryginalnego, tak że podłoga będzie względnie płaska a bagażnik choć płytki to troche dłuższy przez brak koła w pionie.
Osiągi na gazie jak na benzynie, raczej nie czuć róznicy. Spalanie tez w normie, 18l w cyklu mieszanym.

Reszte widać na zdjęciach.
















suchorz:
Zakładam STAGA.
http://xj-jeep.com/

Parafia:
Fajnie to wyglada zwłaszcza przelacznik i wlew , tylko ze u mnie jest trochę inny układ tam gdzie masz przelacznik gazu u mnie jest przelacznik sport, sprawdze to miejsce na wlew jakby się udało to fajnie , zbiornik dam Wales ok 80L.


Z innej beczki do kolegi suchorz. Co do konwersji Jeep Cherokee , niepraktykujecie przerobionego zbiornika paliwa na mniejszy co daje miejsce na zbiornik gazowy pod spodem??
Tutaj w UK wszystkie Jeepy lpg w tej budzie maja zmniejszony zbiornik paliwa chyba do 10litrow i wyrzucony walce pod spodem w specjalna klatkę
Coś takiego
http://www.autotanks.com/combo_units.html

tomek1212:
Ten patent z przełącznikiem pasuje tylko do modeli 3,2 z skrzynią ZF 4HP22.

suchorz:
Wiem, że z UK tak robią, ale z praktyki wiem, że to nie jest dobry pomysł jak auto jeździ w terenie.
Taki zestaw jest dużo niżej od fabrycznego zbiornika, więc przeszkadza w terenie, a zbiornik 10L to na zapalanie wystarczy.
Zbiornik LPG 70L nie wystarczy na jeden dzień jazdy w terenie, więc pełnowymoarowy zbiornik PB bardzo się przydaje.
Druga sprawa to koniecznośc wykonania nowego zbiornika paliwa, a w PL mało kto chce się podjąć robienia takich zbiorników.

Nawigacja

[0] Indeks wiadomości

[#] Następna strona

[*] Poprzednia strona

Idź do wersji pełnej