Dział Techniczny > XJ-40, XJ-81 (1986-1994)
XJ-40 LPG
suchorz:
A nie lepiej STAG 300 ISA2, reduktor AC R01 czerwony (250KM)?
KME GOLD jest do niby 320KM, ale nie daje rady termicznie i bardzo szybko spoada temp gazu, co zabija wtryski, druga sprawa to rozszczelnia się często.
Parafia:
Stestowalem już kilka instalacji w swoim życiu i ciagle zastanawia mnie fenomen staga który niczym szczególnym niewyroznia się od konkurencji poza cena. Jak chcesz mnie przekonać to daj jakiś dobry argument:) co do redaktorów , nigdy niemialem przyjemności z AC R01, może spróbuj , Gold jeszcze nigdy mnie niezawiodl , ale nigdy tez niesprawdzalem parametrów temperatury podczas jazdy , może jest jak mówisz trzeba by się temu przyjrzeć
huberts1977:
Parafia ja mam w swoim X-ie elektronikę KME Nevo Pro, wtryski Hana, koloru w tej chwili nie pamiętam, reduktor KME co prawda silver do 200 koni ja mam 2,5V6 196koni. Wszystkie przewody faro fi 8 i nie mam z tym reduktorem jak i z całą instalacją lpg najmniejszych problemów. Działa wręcz idealnie.
suchorz:
Silver to 150KM nie obrobi nawet, więc przy 196KM nie ma najmniejszych szans na poprawną pracę.
Zaglądałeś kiedyś na mapki, ciśnienia i mnożnik?
Gazownicy podnoszą na siłę ciśnienie, a mnożnik jest wywindowany w kosmos żeby chciało jako tako pracować.
Mapka PB i LPG powinna się pokrywać, a przy tym reduktorze i tej mocy silnika nie ma nawet szans na to.
Już nie jeden klient przyjechał zadowolony z silvera i po podłaczeniu kompa okazało się, że dupa.
Nie dawno był z nową instalacją (2 miesiace po założeniu) auto 185KM, świeżo po pierwszym przeglądzie, niby wszystko ok i po podłączeniu kompa okazało się, że ustawili duże ciśnienie, mnożnik ponad 2, gdzie powinno być wokolicach 1,3
Cwaniaki ustawili max obroty 6ooo, a po przekroczeniu tych obrotów miał się przęłaczać na PB, bo na LPG nie miał szans działać.
Pomijam najgorsze możliwe wtryski, brak kompensacji obu listw wtryskowych, rozgałęźniki źle zamontowane, przewód miedź 6mm.
Parafia:
Z doswiadczenia Wiem ze silver na luzie Robi 200KM,
A gazownicy podnoszą ciśnienie i mnoznik bo maja zamale dysze, i niechce im się rozbierać spowrotem wtryskow , więc idą na łatwiznę , byle tylko działało jako tako.
Suchorz na jakich systemach głownie pracujesz??
Nawigacja
[#] Następna strona
Idź do wersji pełnej