Jeśli do podstawowych parametrów (czyli silnik) to zwykły INTERFEJS ELM 327 BT
wersja mini, do tego smartfon z programem Torque Pro na Androida.
Sam ELM będzie kosztował ok. 60-80zł i programik 15zł.
Niektórych aut (głównie z grupy Opel) nie czyta, ale swojego XJR'a (z 1994roku...) prześwietlam na wylot
Także, jeśli chodzi Ci głównie o silnik, to taki zestaw jest super, ponadto z telefonem zawsze chodzisz, sam interfejs jest mały, więc wrzucasz go sobie w schowek i zawsze masz gotowy zestaw pod ręką. Do tego, np. u mnie jest problem s sondą Lambda. Od dawna to podejrzewam, bo czasem nierówno silnik pracuje na wolnych obrotach, ale zawsze kiedy sprawdzałem, nie było błędów. W końcu podłączyłem skaner, odpaliłem program i po prostu pojechałem "na miasto" pozałatwiać parę spraw. Co jakiś czas sczytywałem błędy i w końcu pokazało, że wyskoczyły 2 błędy -przerwany obwód podgrzewania i diagnostyczny od jednej sondy.
Po zakończeniu jazdy już tego nie było, stąd już widzę, że po prostu coś tam nie łączy.
Ogólnie - polecam!