Dział Techniczny > XJ-40, XJ-81 (1986-1994)

Daimler XJ 40 Automat 89r.

<< < (3/4) > >>

BlackV6:
on ma z 1989 r  :-gwizd

MPN120:
Pod maską jest napisane na pokrywie zaworów Daimler 4.0 , a opcji sport na pewno nie ma tylko nie mogę dojść do ładu z tym rocznikiem czy to 88 czy 89r.
Jak dojdzie do realizacji to napisze coś więcej,ale motor to 4.0 100%

Pozdrawiam

katar83:
W 88-89r nie bylo 4.0 silnika. Naklejka na pokrywie moze jest nowa, o to przeciez nie trudno, tymbardziej jak sie maluje pokrywe, co zdarza sie czesto.
Najprosciej chyba sprawdzic czy jest regulacja kickdown cable, przy lince od gazu w skrzyniach 'mechanicznych' sa dwie linki, jedna od kickdown, druga od gazu, obie sie reguluje. W skrzyni 4HP22, mozesz zluzowac kabel kickdown do samego dolu i wtedy bedzie wczesniej zmienial bieg i nie bedzie szarpal. Stracisz troche przyspieszenia bo nie bedzie redukowal po wcisnieciu gazu do deski tak jak wczesniej ale przynajmniej bedzie plynniej chodzil i jak bedzie trzeba mozesz redukowac dzwignia zmiany biegow.
Przy okazji polepsza sie tez spalanie bo nie cisniesz silnika na wysokich obrotach.

vickers:
Więc czego to będzie wina oleju, płyty sterującej, sprzęgła itp., bo mam ten sam problem.

Jaguar XJ6:
Jak masz silnik 2.9 , 3.2 , 3.6 ( chyba przy 3.6 tez jest 4HP22 ) to szarpanie powodują 2 rzeczy ( stary olej i zużyte sprzęgło hydrokinetyczne ) jesli masz silnik 4.0 i wyżej to dodatkowo do tego dochodzić może płyta sterująca która może powodować szarpanie . Jak chcesz sie dowiedziec jaka skrzynie masz to wystarczy bagnet wyciagnąć i tam bedziesz miał napisane 4HP22 albo 4HP24 , ta druga jest z płytą sterującą .

Nawigacja

[0] Indeks wiadomości

[#] Następna strona

[*] Poprzednia strona

Idź do wersji pełnej