Dział Techniczny > XJ-40, XJ-81 (1986-1994)

Daimler XJ 40 Automat 89r.

<< < (2/4) > >>

MPN120:
Motor to 4.0 a auto jest z 1988r. zauważyłem również że za długo ciągnie na biegach po w okolicach 3 tys. obrotów zmienia bieg.

tomek1212:
Przy tym motorze powinna być skrzynia 4HP24, jeżeli masz przycisk sport koło lewarka to właśnie masz taką skrzynię.

Jest to skrzynia sterowana elektronicznie, więc może to być problem z płytą sterującą, zaworami, tak jak w nowsych konstrukcjach tego typu jak np 5HP30 itp.

Tak jak mówiłem, zacznij od kontroli stanu i jakości oleju. 

kamil8318:
ja robiłem skrzynie w swoim wyszło  4tyś, ale teraz wiem co mam. pod Wrocławiem jest firma która robi bardzo dobrze skrzynie, kwestia tego czy chce robić czy kupić używkę , w tej cenie można całego jaga kupić w angli :P

MPN120:
W tym Daimlerze nie ma opcji sport koło lewarka,bo jak już go oglądałem to zwróciłem uwagę na brak tego guziczka.

tomek1212:
Jesteś pewień, że to jest motor 4,0 ? W 88r montowali chyba 3,6 zamiast 4,0.

Więc masz skrzynie 4HP22, sterowana w pełni hydraulicznie i mechanicznie. Nie ma tam elektroniki.

Nawigacja

[0] Indeks wiadomości

[#] Następna strona

[*] Poprzednia strona

Idź do wersji pełnej