Dział Techniczny > XJ-40, XJ-81 (1986-1994)

Daimler XJ 40 Automat 89r.

<< < (4/4)

suchorz:
Ja mam 89r silnik 3,6L, skrzynia 4HP22.
W tych rocznikach chyba nie było 4,0 jeszcze.

grochu27350:
No witaj. W moim potworku 3,6 4hp22  problem ze skrzynią objawił się mocnym stukaniem przy zmianie na wsteczny.
Podczas jazdy w przód zmieniał bez przeciągania było wszystko ok , aż do momentu kiedy nie przełączyło na wsteczny, ale drive i tak jechał normalnie. Po rozebraniu skrzyni okazało się że rozsadziło wszystkie uszczelniacze na koszach. Głównym powodem uszkodzenia 4hp22 była zatarta linka zmiany położenia drążka skrzyni.
Tak że została cała skrzynia na częśći. A ja wymieniłem i śmigam dalej :-A. Podaje numer może ci pomogę w razie kłopotów dzwon .ja już miałem automat rozebrany. 502021747

vickers:
Mam silnik 4.0 i skrzynia to 4hp22 bez elektroniki na linkę. Dokładniej to skrzynia mocno szarpie przy zmianie z 1 na 2. Olej był wymieniony, filtr, płyta sterująca wyjeta, czyszczona i dalej to samo.

mlodzieniaszek:
Moze podaj calutki numer silnika to sie z niego rozszyfruje jaki masz motor.

Zacznij od wymiany oleju wraz z filterkiem skrzyni ktory jest umieszczony w srodku skrzyni pod miską.

W twojej skrzyni powinien byc olej ATF Dextron II i miec barwe czerwonawą.

Nawet jesli auto tylko stoi zaparkowane w zamknietym i ogrzewanym garazu to olej i tak sie starzeje.

Nawigacja

[0] Indeks wiadomości

[*] Poprzednia strona

Idź do wersji pełnej