Autor Wątek: Problem z 2.0d-utrata mocy,kontrolka,kopcenie :(  (Przeczytany 7485 razy)

cobi

  • Gość
Odp: Problem z 2.0d-utrata mocy,kontrolka,kopcenie :(
« Odpowiedź #15 dnia: Sierpień 13, 2012, 22:56:48 pm »
W Wysokiej Kamieńskiej. Facet wyciągał i woził gdzieś do regeneracji.
Ale muszę prtzyznać że gość konkretnie zna się na rzeczy. Auto w dzien odbioru trzasnęło trase ponad 500 km do niemiec i spisuję się jak złoto.

andrew140785

  • Gość
Odp: Problem z 2.0d-utrata mocy,kontrolka,kopcenie :(
« Odpowiedź #16 dnia: Październik 08, 2012, 14:20:17 pm »
Odświeżę stary temat bo teraz i mnie chyba dotknęły wtryskiwacze :'( Kolego Cobi a sprawdziłeś pompę wtryskową podczas regeneracji wtryskiwaczy? I z którego roku masz X'a?

cobi

  • Gość
Odp: Problem z 2.0d-utrata mocy,kontrolka,kopcenie :(
« Odpowiedź #17 dnia: Październik 08, 2012, 14:49:54 pm »
Pompa dobra, kot rocznik 2003, przebieg nieco ponad 160 tys- bynajmniej tak pokazuje licznik  :-gwizd

andrew140785

  • Gość
Odp: Problem z 2.0d-utrata mocy,kontrolka,kopcenie :(
« Odpowiedź #18 dnia: Październik 08, 2012, 15:25:00 pm »
Czyli rozumiem że opiłków w nie "wytwarzała".

cobi

  • Gość
Odp: Problem z 2.0d-utrata mocy,kontrolka,kopcenie :(
« Odpowiedź #19 dnia: Październik 11, 2012, 09:31:56 am »
nie. wszystko bylo w porzadku.

andrew140785

  • Gość
Odp: Problem z 2.0d-utrata mocy,kontrolka,kopcenie :(
« Odpowiedź #20 dnia: Październik 13, 2012, 09:17:06 am »
Sytuacja u mnie wyglada tak auto stoi w serwisie zajmujacym sie  dieslami i sprawdzili wtryskiwacze wymontowali je i sprawdzili na maszynie i okazalo sie ze sa dobre ::) ale szef powiedzial mi ze podlaczy tester i pojezdzi samochodem i pozczytuje dane podczas jazdy bo temperatura wtryskiwacza podczas pracy silnika dochodzi nawet do ponad 200stopni a testowane sa w temp. 60stopni na maszynie. U mnie na pewno jest cos z wtryskami bo auto zaczelo glosniej chodzic i pojawily sie stuki na zimnym silniku przy 2000 obrotow a przy jezdzie na 4 i 5 biegu lekko przerywa w przedziale obrotow 1800/2200 ale zadnych bledow nie wywala. Bylem tez na kodowaniu wtryskiwaczy i tam pan mi powiedzial po wpisaniu kodow  i sprawdzeniu dawki korekcyjnej wtryskiwaczy ze na 3 cylindrze wtryskiwacz podaje dawke 1.28mg czyli dwa razy wieksza niz pozostale, bo reszta miala wartosci do 0.48mg wiec praktycznie idealne i to wlasnie to moze byc przyczyna ale przed kodowaniem wszystkie mialy po 1.50mg. Po kodowanku silnik ladnie ppracowal duzo ciszej i rowniej ale po dwoch dniach znowu zaczal chodzic jak wczesniej  no i stukac wiec to pewnie bedzie poczatek konca wtryskiwaczy albo przynajmniej jednego.
 :- pojecia
Co o tym myslicie???