tak, razem pompują po 3000 obr. czyli jedyna możliwość w twoim wypadku że pierwsza na wykończeniu i już nie ma dosyć cisnienia. Czyli na cale diagnostyczne się przerzuca na samą drugą pompe i jak wszytko ok przy średnich obrotach pod samym 3000....bez kichania prychania.
ponieważ jest zawsze ryzykowne bawić się koło paliwa itd. radziłbym wykluczyć pompy/dopływ paliwa z powodów jak naj szybciej, a najłatwiejszy sposób to znaleźć/pożyczyć Fuel Pressure Tester, czyli miernik ciśnienia, podłączyć go do Fuel Rail od Injectorów na końcu gdzie jest nakrętka do diagnostyki, i sprawdzić jakie jest ciśnienie przy startowaniu-powinno być ok.38psi, 44psi jak stoi silnik. To bardzo łatwe, 10 min roboty jak się ma sprzęt.... jak nie, to gorzej. To ustanowi czy naprawde pompa jest na wykończeniu czy nie.
Ale kichanie prychanie to może masz tylko nieszczęście z paliwem w baku? Też powiedziałbym kupić środek do dodania do paliwa który wodę likwiduje.... chyba tu też sprzedają.. może nawet Octane Booster aby sprawć czy ci nie sprzedali nafte zamiast 98.... przez pomyłkę, naturalnie. Ale naj pewniej to wyssać wszystko z baku, dolać świeżą i zobaczyć czy lepiej....
A jak go podgazujesz i trzymasz przy 3000 parę minut, czy górne Katalizatory są czerwone bardzo gorące, czy normalne wyglądają? Bym się spodziewał że silnik bardzo gorąco chodzi jak nie ma dosyć paliwa....
Czyli nie rozumiem jeszcze czy u ciebie za mało paliwa czy za dużo/mało powietrza powoduje twoje wady.... bo jak to czujnik od Idling to tylko by powodował od czasu do czasu zagaśnięcie ale wyższe obroty stojącego wozu niż u ciebie-700-800 jest normalne. Jak to TPS czyli pod Superchargerem, to by zapalił MIL i komputerze napewno sie pokazało...... bo to już widziałem.
Jednakowo gdyby to była cewka albo swieca, to by komputer pokazał "Misfire" kod...
Bardzo dziwna sprawa.....