Autor Wątek: Jak zrobić mechaniczny powrót paliwa do baku. LPG/ bląd wysokiego ciśnienia  (Przeczytany 14114 razy)

Offline Choina

  • Moderator Globalny
  • Forumowicz Daimler
  • ***
  • Wiadomości: 2.282
Odp: Jak zrobić mechaniczny powrót paliwa do baku. LPG/ bląd wysokiego ciśnienia
« Odpowiedź #15 dnia: Sierpień 31, 2014, 00:34:22 am »
Nie przejdzie ten numer - wywali błąd.
Jest XE MY20, XJ6 1995
Był X350 Sovereign 4.2 Long 2005,  X350 SuperV8 2003, X-Type 3.0 2004 i 2007, X300 Sovereign 4.0 1997, X308 Sovereign 1998, X300 Tuning Arden 4.0 Manual 1996

kurak22

  • Gość
Odp: Jak zrobić mechaniczny powrót paliwa do baku. LPG/ bląd wysokiego ciśnienia
« Odpowiedź #16 dnia: Wrzesień 01, 2014, 20:37:09 pm »
W moim jagu ciśnienie skakało tylko w momencie przełączania z 385-420kPa-był z tym chwilowy problem bo przez ten skok komp zaniżał czasy i walił check na gazie. Braki zostały nadrobione mapowaniem(narazie mapa lpg wyleciała za skale :'( efekt jest taki ze auto powyżej 5500obr/min jedzie nie pełną parą- jest przelany). więc został jeden problem-strojenie. Celowanie z mapą i potem sprawdzanie czy auto dobrze zapie....la jest trochę bezwartościowe. Szukam aktualnie gazownika który robi lpg na hamowni- wiem ze jest w Łodzi ale tam na razie jest mi bardzo nie po drodze. Jeżeli ktoś wie czy w Warszawie ktoś robi tego typu rzeczy proszę o info.

Przelew i kasownik błędów to jakaś partyzantka.
« Ostatnia zmiana: Wrzesień 01, 2014, 23:51:49 pm wysłana przez Choina »

gres

  • Gość
Odp: Jak zrobić mechaniczny powrót paliwa do baku. LPG/ bląd wysokiego ciśnienia
« Odpowiedź #17 dnia: Wrzesień 03, 2014, 13:21:45 pm »
ale rozjeżdżały ci się mapy Pb czy lpg?

Jeżeli powyżej 5 tyś nie ciągnał na lpg ale na Pb było dobrze to bym się nie bawił i poprostu na lpg nie pałował. Gaz tak czy siak ma sporą temp spalania więc butowanie na lpg nawet przy dobrej mapie nie jest najlepszym pomysłem.

kurak22

  • Gość
Odp: Jak zrobić mechaniczny powrót paliwa do baku. LPG/ bląd wysokiego ciśnienia
« Odpowiedź #18 dnia: Wrzesień 03, 2014, 17:51:49 pm »
ale rozjeżdżały ci się mapy Pb czy lpg?

Jeżeli powyżej 5 tyś nie ciągnał na lpg ale na Pb było dobrze to bym się nie bawił i poprostu na lpg nie pałował. Gaz tak czy siak ma sporą temp spalania więc butowanie na lpg nawet przy dobrej mapie nie jest najlepszym pomysłem.

Lpg. W poniedziałek jadę na strojenie z afr. zobaczymy co tam wymyśla. Nie po to kupowałem 3.0 żeby jeździć z prędkościami 1.6 a jak się coś wysra to się naprawi. I nie gadaj głupot ze lepiej zostawić rozregulowane.
Ja nie z tych co zajeżdzą i sprzedają.

gres

  • Gość
Odp: Jak zrobić mechaniczny powrót paliwa do baku. LPG/ bląd wysokiego ciśnienia
« Odpowiedź #19 dnia: Wrzesień 04, 2014, 06:42:55 am »
Nie mów ze kazda jazda to 4tys obr ??

Offline huberts1977

  • Forumowicz Executive
  • ***
  • Wiadomości: 267
  • X type 3.0 awd ŁÓDŹ
Odp: Jak zrobić mechaniczny powrót paliwa do baku. LPG/ bląd wysokiego ciśnienia
« Odpowiedź #20 dnia: Wrzesień 04, 2014, 08:30:48 am »
ale rozjeżdżały ci się mapy Pb czy lpg?

Jeżeli powyżej 5 tyś nie ciągnał na lpg ale na Pb było dobrze to bym się nie bawił i poprostu na lpg nie pałował. Gaz tak czy siak ma sporą temp spalania więc butowanie na lpg nawet przy dobrej mapie nie jest najlepszym pomysłem.

Czyli na gazie trzeba jeździć delikatnie? Wychodzi na to że od kilkunastu lat źle obchodzę się z silnikami, muszę dać znać znajomym bo tuningują swoje audi tt-ki i rs 4 do 400-500 koni i jeżdżą na gazie. Trzeba ich ostrzec!
Były X-typy, XJ-ty, był XF 2,7d jest XF 3.0 b

kurak22

  • Gość
Odp: Jak zrobić mechaniczny powrót paliwa do baku. LPG/ bląd wysokiego ciśnienia
« Odpowiedź #21 dnia: Wrzesień 04, 2014, 16:34:31 pm »
ale rozjeżdżały ci się mapy Pb czy lpg?

Jeżeli powyżej 5 tyś nie ciągnał na lpg ale na Pb było dobrze to bym się nie bawił i poprostu na lpg nie pałował. Gaz tak czy siak ma sporą temp spalania więc butowanie na lpg nawet przy dobrej mapie nie jest najlepszym pomysłem.

Czyli na gazie trzeba jeździć delikatnie? Wychodzi na to że od kilkunastu lat źle obchodzę się z silnikami, muszę dać znać znajomym bo tuningują swoje audi tt-ki i rs 4 do 400-500 koni i jeżdżą na gazie. Trzeba ich ostrzec!

Masz gaz?
Gdzie regulowałeś na terenie łdz?
Celowanie mapy, hamownia, afr czy inne?
Bo w poniedziałek oddaje auto w wawie na strojenie z pomocą afr

gres

  • Gość
Odp: Jak zrobić mechaniczny powrót paliwa do baku. LPG/ bląd wysokiego ciśnienia
« Odpowiedź #22 dnia: Wrzesień 04, 2014, 20:09:22 pm »
wanie na lpg nawet przy dobrej mapie nie jest najlepszym pomysłem.

Czyli na gazie trzeba jeździć delikatnie? Wychodzi na to że od kilkunastu lat źle obchodzę się z silnikami, muszę dać znać znajomym bo tuningują swoje audi tt-ki i rs 4 do 400-500 koni i jeżdżą na gazie. Trzeba ich ostrzec!
[/quote]

Rozumiem że nie zgadzasz się z tym że podwyższona temp. spalania ma wpływ na silnik ?
Czy z tym że lpg ma większą temp spalania?


kurak22

  • Gość
Odp: Jak zrobić mechaniczny powrót paliwa do baku. LPG/ bląd wysokiego ciśnienia
« Odpowiedź #23 dnia: Wrzesień 04, 2014, 20:17:48 pm »
Nie, po prostu to G....no co szkodzi, a jeżeli nawet to tak w małym procencie ze szkoda sobie tym gitare zawracać. Honda przelatalem 160k z silnikiem nic.
Jagu miał zalożony gaz 6 lat temu i tez silnik śmiga wiec w buty sobie wsadźcie argumenty o super szkodliwości lpg.
« Ostatnia zmiana: Wrzesień 05, 2014, 16:05:07 pm wysłana przez BlackV6 »

Offline Pawel_M

  • Forumowicz Executive
  • ***
  • Wiadomości: 292
Odp: Jak zrobić mechaniczny powrót paliwa do baku. LPG/ bląd wysokiego ciśnienia
« Odpowiedź #24 dnia: Wrzesień 04, 2014, 20:44:36 pm »
wanie na lpg nawet przy dobrej mapie nie jest najlepszym pomysłem.

Czyli na gazie trzeba jeździć delikatnie? Wychodzi na to że od kilkunastu lat źle obchodzę się z silnikami, muszę dać znać znajomym bo tuningują swoje audi tt-ki i rs 4 do 400-500 koni i jeżdżą na gazie. Trzeba ich ostrzec!

Rozumiem że nie zgadzasz się z tym że podwyższona temp. spalania ma wpływ na silnik ?
Czy z tym że lpg ma większą temp spalania?


[/quote]


Kolego oprócz Jaga mam jeszcze stare Audi A4 1.8TQ które seryjnie miało 150Ps a aktualnie jest ponad 300Ps i nie zauważyłem podwyższonej temperatury spalania na gazie, a wiem co mówię bo mam czujnik EGT jeszcze przed turbiną  i przy pałowaniu temperatura dochodzi do 970 stopni niezależnie od rodzaju paliwa na którym się poruszam. Wystarczyło odpowiednio dostroić lpg z szerokopasmówką.
XK 4.2 2008r
S-type 4.0 Sport 2001r
S-type 4.0 2001r

Offline bartnik

  • Forumowicz Executive
  • ***
  • Wiadomości: 237
  • XF-S 2010
Odp: Jak zrobić mechaniczny powrót paliwa do baku. LPG/ bląd wysokiego ciśnienia
« Odpowiedź #25 dnia: Wrzesień 05, 2014, 15:28:15 pm »
Generalnie WŁAŚNIE kiedy instalacja  jest rozregulowana,zwłaszcza  gdy podaje zbyt ubogą mieszanke, mozna  miec problemy z  temperaturą. Dlatego bardzo istotną sprawą jest poprawne dopracowanie instalacji . Do kolegi który pisze ,że przelew zamulił mu auto: a 1mm zwężka  była  w  przelewie? To ważne  dla  zachowania  realnych wskazan czujnika.

kurak22

  • Gość
Odp: Jak zrobić mechaniczny powrót paliwa do baku. LPG/ bląd wysokiego ciśnienia
« Odpowiedź #26 dnia: Wrzesień 08, 2014, 18:27:17 pm »
Panowie:
-huberts1977
-bartnik
-gres

Gdzie stroiliście swoje auta, oraz jakie macie parowniki?

Offline bartnik

  • Forumowicz Executive
  • ***
  • Wiadomości: 237
  • XF-S 2010
Odp: Jak zrobić mechaniczny powrót paliwa do baku. LPG/ bląd wysokiego ciśnienia
« Odpowiedź #27 dnia: Wrzesień 09, 2014, 03:26:31 am »
Panowie:
-huberts1977
-bartnik
-gres

Gdzie stroiliście swoje auta, oraz jakie macie parowniki?
W Car line w  Szczecinie
http://car-line-szczecin.pl/index.html
A parownik to RGJ SHP  z  firmy Lovato
Tutaj jakas reklama  mojej instalacji EASY Fast http://www.lovato.pl/easyfast.html#.VA5WpWPeh8E

kurak22

  • Gość
Odp: Jak zrobić mechaniczny powrót paliwa do baku. LPG/ bląd wysokiego ciśnienia
« Odpowiedź #28 dnia: Wrzesień 09, 2014, 07:28:26 am »
Szczecin odpada:/ szukam w centrum.
U mnie siedzi
-Wąż zasilający fi8.
-tomasetto at13
-acw01

Usłyszałem ostatnio ze ten parownik nie daje rady i że niby gold załatwi sprawę. Nie chce mi się trochę w to wierzyć bo at13 ma sporo wieksza moc znamionową od golda...
Czy ten parownik jest aż tak lipny i jego parametry to tylko cyferki?

Offline marcin_lca

  • Forumowicz Executive
  • ***
  • Wiadomości: 265
  • Jeżdżę taniej :)
    • M.A.K. LPG Solutions
Odp: Jak zrobić mechaniczny powrót paliwa do baku. LPG/ bląd wysokiego ciśnienia
« Odpowiedź #29 dnia: Wrzesień 09, 2014, 22:45:35 pm »
Czytam czytam i aż oczy bolą  :-R

Strojenie bez przelewu lub porządnego PROGRAMOWALNEGO emulatora nic nie da bo mapy się rozjadą. Koniec kropka. Można nawet 4 sondy afr wsadzić i mapa się rozjedzie bo zwariuje sterownik pompy.

Przelew? Niby niektórym działa, ale to też półśrodek, chyba że porządny z elektrozaworem itd to jeszcze rozumiem, chociaż i tak nie uwierzę, że po powrocie na PB mamy natychamiast idealne ciśnienie paliwa.

Emulator? Osobiście wyczaiłem sobie dostęp do jednego, który się sprawdza, a stroi się go jak instalację gazową. Jak dla mnie to jedyne poprawne rozwiązanie. Działa teraz już w hmm... 10 kotach już chyba  :-super
Montaż i serwis profesjonalnych instalacji LPG. MAK LPG Solutions >> http://maklpg.pl