Dział Techniczny > X-TYPE (2001-2010)

Problem z kotem

<< < (18/29) > >>

ciamajda:
sterownik silnika?????
wątpie, czytając jakie masz objawy

miki151993:
Ja już nie mam pomysłów co mu jest. W tej chwili jak wsiądę do niego i odpalę nie mam przejechanych kilometrów świeci się kontrola trakcji nie działa prędkościomierz świeci się kontrolka od ręcznego i oczywiście pomarańczowa silnika. Wczoraj odpaliłem i słuchałem przy wydechu na początku nic podejrzanego jak stracił moc nie słyszałem żadnego gwizdu tylko co jakiś czas "puch" z wydechu. Jak jechałem siły nie maił pedał gazu do końca a on strasznie przerywa i szarpie  popuszczając gazu na 4 biegu zaczyna się powoli zbierać jak znowu dodam gazu przerywa popuszczę gazu powoli się zaczyna ruszać. Według moich obserwacji stwierdziłem że źle jest dobierana mieszanka paliwowo powietrzna (za dużo powietrza) wali w wydech itd. Wczoraj jak go przejechałem wjechałem do garażu a obroty strasznie falują i przy filtrze słychać puch puch za chwile chodzi normalnie a potem znowu jeśli dodam gazu na 1200 to normalna praca. Czy może siadać przepływomierz czy moduł silnika a może coś inne jeszcze (tylko czemu robi się taka choinka na desce). Sprawdzę jeszcze raz wszystkie bezpieczniki i przekaźniki. Proszę o pomoc bo normalnie ręce już mi na niego opadają. Jak przez ten tydzień nic nie wymyśle to poszukam jakiegoś dobrego elektryka.

miki151993:
Dzisiaj byłem przelotem w Sieradzu i zapytałem się po drodze 3 mechaników o moim kocie czy zobaczą podłączą jakie mam objawy itd. a oni mi powiedzieli żebym sobie jechał do kogoś innego bo on się tego nie podejmie. Ręce mi opadły. Zadzwoniłem do znajomego z Sieradza i powiedział mi że do jutra postara się mi dać parę numerów do mechaników a nie psełdo mechaników. Od soboty jeszcze nic nie patrzyłem bo nie mam czasu zobaczę te bezpieczniki jeszcze raz w środę i obejrzę go jeszcze raz ogółem podłącze kompa i zobaczę może wpadnę na nowy trop. A jak nie to muszę szukać mechanika.
P.S
Gdzie najbliżej Sieradza znajduje się serwis Jaguara i czy w ogóle opłaca się do nich jechać bo słyszałem że ładnie zdzierają.

strawinski:
witam.
Nie czytałem wszystkich wypowiedzi i nie wiem czy ktoś też tak radził, ale ja był rozłączył wszystkie możliwe wtyczki, psiknął preparatem czyszcząco-polepszającym przewodzenie styków.
To samo z wszelkimi kablami napięcia (na to zwróciłbym szczególna uwagę) które idą do świec, także przeczyściłbym wtyki do sąd lambda i same sądy.
Nigdy nie wiadomo czy auto nie miało jakiegoś wypadku czy stłuczki, dlatego posprawdzaj czy wszystkie przewody powietrza idące do silnika są całe.
Jest to od cholery roboty ale warto.

teraz to:
P0302- brak "eksplozji mieszanki" w 2 cylindrze
P0304- brak "eksplozji mieszanki" w 4 cylindrze
P0306- brak "eksplozji mieszanki" w 6 cylindrze
P1314- ten błąd pojawia się tylko jak wykryte są powyższe, może je powodować:
-niskie ciśnienie paliwa
-cieknące wtryski
-zanieczyszczenie paliwa
-zepsute świece, brak iskry
-zużyty wałek rozrządu
-niska kompresja w cylindrach


chłopaku na moje oko to masz problem z kablem który łączy świece. nie ma napięcia w 2,4,6 cylindrze
tylko połowa silnika ci chodzi!

ja gdy wymieniałem świece zapomniałem podłączyć kabel który "wchodzi" do silnika od strony ściany grodziowej, podłączyłem kabelek, zamruczał jak trzeba.

miki151993:

--- Cytat: strawinski w Styczeń 16, 2012, 21:45:10 pm ---ja gdy wymieniałem świece zapomniałem podłączyć kabel który "wchodzi" do silnika od strony ściany grodziowej, podłączyłem kabelek, zamruczał jak trzeba.

--- Koniec cytatu ---

Ten kabel jest odpowiedzialny za dane świece na bloku? Gdzie dokładnie znajduje się ten kabel (koło czego) bo nie wiem gdzie on jest.

Nawigacja

[0] Indeks wiadomości

[#] Następna strona

[*] Poprzednia strona

Idź do wersji pełnej