Dział Techniczny > X-TYPE (2001-2010)

Problem z kotem

<< < (29/29)

grzegra:

--- Cytat: miki151993 w Styczeń 25, 2012, 16:05:02 pm ---W linku który podałeś piszą o wyjmowaniu pompy od spodu a ja nie wiem czy można wyjąć z pod siedzenia??
Jeśli by ktoś coś wiedział to niech napisze co i jak.

--- Koniec cytatu ---

miki151993:
Zbadałem ciśnienie i przekręcając kilkanaście razy zapłon pompka napompowała ok. 350 kPa. Po odpaleniu wahało się od 315 do 335 kPa. Po przejechaniu, gdy stracił moc ciśnienie miał ok. 200 kPa. Po gwałtownym wciśnięciu gazu (nie mógł przekroczyć 2000 obr.) strzelanie w tłumik i ciśnienie 150 kPa. Po delikatnym przygazowaniu do obr. 6000 ciśnienie 100 kPa. Biorę się za wymontowywanie zbiornika.

BlackV6:
tak sobie przeglądałem historie serwis mojej byłem Vectry i miałem taki sam problem ale w diesel , problem tkwił w zaworkach na pompie wysokiego ciśnienia ,chłopaki się tydzień z tym męczyli w ASO haha bo nie wiedzieli jak jest przyczyna

miki151993:
Zbiornik wymontowany ;D Pompa wyjęta i tu duże zdziwienie :o Pompa była dobrze zakręcona przy baku ale w środku wyskoczyła z zatrzasków i wtedy nic dziwnego że nie mogła zbudować ciśnienia. Moja teoria jest następująca kiedy zatkał się filtr i nie przepuścił pompa zbudowała takie ciśnienie że puściły zatrzaski w środku. Do puki było paliwo w baku które zakrywało pompę to jeszcze jako pompowała a gdy dostawała już powietrza to już wcale nie dawała rady.
Mam nadzieję że to faktycznie to.
W poniedziałek biorę się za składanie ;)

miki151993:
Wszystko działa kot znowu jest zdrowy ;D Przejechałem 20km i nawet nie jękną.
Znowu mogę się cieszyć wspaniałym mruczeniem :-tylko
Dziękuję wszystkim za tak duże zaangażowanie w sprawę :-thank

Nawigacja

[0] Indeks wiadomości

[*] Poprzednia strona

Idź do wersji pełnej