Dział Techniczny > X-TYPE (2001-2010)
Problem z kotem
miki151993:
Mam jeszcze takie pytanko czy to może być czujnik temperatury silnika może on pokazywać nie prawdziwą temperaturę (zaniżać ją) i wtedy silnik daje wzbogaconą mieszankę co powoduje jego duszenie ????????????
miki151993:
Gdzieś wyczytałem, że spadek mocy jest także przy zapchanym zaworze EGR czy to może być to ?
W dodatku miałem taki błąd
P1513 Intake Manifold Runner Control (Bank 2) Stuck Closed
BlackV6:
miki ale egr występuję tylko w dieselu ,a tu jak wiem masz 2.0 benzyna tak ?
miki151993:
No tak nie pomyślałem.. W dodatku nie mogę włączać i wyłączać kontroli trakcji. Obawiam się że to faktycznie może być sterownik silnika. Ale jakby on się psuł to odpalał by normalnie ? Bo ja podchodzę i zimny czy ciepły pali za pierwszym..
Bedek:
O tym że to nie jest silniczek krokowy to już wiesz - silniczek to taki bay-pass który omija przepustnicę i reguluje wolne obroty do mocy nic nie ma. Pomysł z czujnikiem temperatury też nietrafiony - jeżeli był by uszkodzony to komp zasygnalizował by jego błąd a jeżeli pokazywał by zaniżoną temperaturę ale mieścił się w normie to nie miał byś błędu tylko na trzech cylindrach. Sprawdź dolot a nawet sam kolektor może gdzieś tam zasysa lewe powietrze
Nawigacja
[#] Następna strona
Idź do wersji pełnej