Dział Techniczny > X-TYPE (2001-2010)
Problem z kotem
miki151993:
Jutro jeszcze raz dokładnie obejrzę dolot. Spróbuję zamienić z jednego bloku na drugi niektóre cewki i wtryski i zobaczę gdzie wywali błąd. Ciśnienie na listwie nie mierzyłem ale powinno być dobre bo tak to wywaliło by błąd na dwuch blokach. Czujniki wałka rozrządu zamieniłem z jednego bloku na drugi i błąd nadal wywaliło na tym samym bloku więc to też nie to. Co jeszcze jest odpowiedzialne za dany blok (dwie rzeczy na dany blok po jednej) które mogą to powodować?
miki151993:
Witam zamieniłem dzisiaj cewki z cylindra 2 na 3. Zakręciłem wszystko jazda próbna auto chodzi dobrze po 1km nagle na desce rozdzielczej pojawia się żółta kontrolka silnika a wraz z nią żółta kontrolka od systemu trakcji razem z kontrolkami znikły mi przejechane kilometry te co da się kasować i te co auto przejechało od nowości zamiast nich były kreseczki a prędkościomierz nie działał przycisk od kontroli trakcji nic nie zmieniał (dwa dni temu próbowałem wyłączyć kontrole trakcji i przycisk nie działał). Zatrzymałem kota zgasiłem poruszałem wtyczką od sterownika silnika(jest luźna a plastik jest trochę popękany) odpaliłem i jazda. Wszystko dobrze po 2km znowu raz łączy raz nie. Wróciłem do domu wykręciłem te dwie nakrętki od sterownika i nie mogę go wyjąc a tą śrubkę na środku wtyczki nie mogę odkręcić jest na jakiś dziwny klucz i w dodatku jest zmasakrowana jakby ktoś chciał ją wykręcić. Proszę o pomoc jak wyjąć ten sterownik. :-help :-help :-help :-help
P.S
Po powrocie odczytałem błędy i wyszedł następujący P1637
BlackV6:
hm błąd sugeruje brak komunikacji ,można chyba wysunąć teorie ze ogólnie klęka elektryka ,co można zrobić porozkręcać wtyczki i je poczyścić ,to można zrobić na już ,czy ten dziwny klucz to nie jest przypadkiem torx 5
miki151993:
torx 5 to może być to tylko ta śruba jest zmasakrowana i nie poznałem. Czy ktoś wie jak wyjąc ten moduł czy jak odkręcę te dwie śruby po bokach to wyjdzie cała wtyczka z modułem. Proszę o podpowiedzi czy moduł jest przymocowany od tamtej strony czy można go wyjąć np. jak radio (jak szufladę).
zadek07:
A wiec z ta srubka to jest zgroza jak nie kupisz porzadnego klucza to jej po prostu nie odkrecisz tylko zjedziesz i trzeba bedzie kombinowac. To jest klucz torx 30 z ta dziurka na srodku. Sam plastik od wtyczki zawsze lata to normalne, ale mogla sie dostac woda do wtyczki i sie zwracia jakies robia. Zaopatrz sie od razu w jakis kontakt spray lub cos podobnego zeby siknac we wtyczke jak ja sciaganiesz. Wtyczke po prostu sie odkreca i ona sama wychodzi, a zeby wyjac komputer to trzeba wejsc do srodka auta i odkrecic jedna srubke, ktora trzyma caly plastik, potem ten plastik sie po prostu podwarza i wychodzi komputer i modul komfortu.
Nawigacja
[#] Następna strona
Idź do wersji pełnej