A dlaczego u mnie w x308 na zakręcie, jadąc ze stałą prędkością po śliskiej nawierzchni miga zółta lampka, ale napis ASR nie włącza się? (Czuje jak auto koryguje tor jazdy)
To znaczy, że działa wtedy Esp, kontrola trakcji, czy wszystko na raz?A może napis się nie mieści na wyświetlaczu, lub bali się o zrobienie kolejnych błędów tak jak w przypadku" DRIVERS ..." bez apostrofu.
Natomiast podczas ruszania, jeżeli jest uślizg, to żółta lampka i ASR komunikuje poślizg kół.. Jeżdżę też autem po 2008 roku i sądziłem, że jest to bardziej kwestia wagi, oraz specyfiki zawieszenia w Jagu, niż kwestia technologii. Jednak, jak dotąd odpukać, jeszcze nigdy mi się nie zdarzyło, aby Jag stał się nieprzewidywalny na zakręcie. Esp, szczególnie zimą jest bardzo, bardzo przydatny, ale bardziej od tego jest przydatny zdrowy rozsądek i dobre oponki...