Autor Wątek: Daimler / Vanden Plas czy warto?  (Przeczytany 7883 razy)

__ceva__

  • Gość
Odp: Daimler / Vanden Plas czy warto?
« Odpowiedź #15 dnia: Styczeń 28, 2010, 11:56:00 am »
Myślałem że głównie kolor, bo nie ukrywam że taki mam u siebie  ;D.

Ja nie chciałem tak prosto z mostu tylko o kolorze wspominać :-gwizd , ale wydało się i nie da się ukryć że chciałem się podlizać :-hehe

Offline Choina

  • Moderator Globalny
  • Forumowicz Daimler
  • ***
  • Wiadomości: 2.281
Odp: Daimler / Vanden Plas czy warto?
« Odpowiedź #16 dnia: Styczeń 28, 2010, 12:04:47 pm »
Kolizja była z udziałem prawego przodu.
Więc się potwierdza to co mówił właściciel. Podobno to było w USA.
Ojjj kręci kręci coś. Powiedz gościowi że do zakupu podchodzisz poważnie i tego samego oczekujesz od sprzedającego. Ja nie jestem filatelistą i z fotki wielkości znaczka pocztowego nie powiem czy był bity, ale powiem, że widzę tam europejski błotnik. Ciekawe skąd w US europejski błotnik się znalazł? Także niech nie wali w pręta i mówi co robił z autem.
Wnętrze przed liftem.
To w obrębie modelu X300 był jakiś lifting?[/quote]
Jakiś mały był. Pare części ma wspólnych już z X308, a wnętrze to inne lusterko, podłokietnik tylny, pasy, ogólnie pierdoły.
Jest XE MY20, XJ6 BRG MY95
Był X350 Sovereign 4.2 Long 2005,  X350 SuperV8 2003, X-Type 3.0 2004 i 2007, X300 Sovereign 4.0 1997, X308 Sovereign 1998, X300 Tuning Arden 4.0 Manual 1996

__ceva__

  • Gość
Odp: Daimler / Vanden Plas czy warto?
« Odpowiedź #17 dnia: Styczeń 28, 2010, 12:27:33 pm »
widzę tam europejski błotnik. Ciekawe skąd w US europejski błotnik się znalazł?
Błotniki były inne na kontynent i USA? :o Czy przypadkiem nie masz na myśli zderzaka?

Zdjęcia w większej rozdzielczości już podobno są w drodze na moją skrzynkę...

Offline Choina

  • Moderator Globalny
  • Forumowicz Daimler
  • ***
  • Wiadomości: 2.281
Odp: Daimler / Vanden Plas czy warto?
« Odpowiedź #18 dnia: Styczeń 28, 2010, 12:39:54 pm »
Czy przypadkiem nie masz na myśli zderzaka?
A zderzaki były inne?

Jeszcze tylko dodam, że napisałbym do OVO w sprawie czarnego Jaga.
« Ostatnia zmiana: Styczeń 28, 2010, 12:43:06 pm wysłana przez Choina »
Jest XE MY20, XJ6 BRG MY95
Był X350 Sovereign 4.2 Long 2005,  X350 SuperV8 2003, X-Type 3.0 2004 i 2007, X300 Sovereign 4.0 1997, X308 Sovereign 1998, X300 Tuning Arden 4.0 Manual 1996

__ceva__

  • Gość
Odp: Daimler / Vanden Plas czy warto?
« Odpowiedź #19 dnia: Styczeń 28, 2010, 12:53:51 pm »
Czy przypadkiem nie masz na myśli zderzaka?
A zderzaki były inne?
No nie wiem? Sugerowałem zderzak, bo błotnik wydał mi się nieprawdopodobny :-\
Jeszcze tylko dodam, że napisałbym do OVO w sprawie czarnego Jaga.
Żeby to był 4,0...

Jagman73

  • Gość
Odp: Daimler / Vanden Plas czy warto?
« Odpowiedź #20 dnia: Styczeń 29, 2010, 12:09:36 pm »
Nooo co do Kota z ogłoszenia to raczej niewiele ma wspólnego z fabryczną specyfikacją Vanden Plas'a. Tak na moje oko wygląda jak składanka nieco przypadkowych części. Co prawda samochody  ze znaczkiem Vanden Plas, z tego co zauważyłem, również nieco się od siebie różniły ale pewne cechy są na przynajmniej 90% wspólne:
- ramka grila,
- listwa na tylnej klapie (ergonomiczna jak ktoś zauważył sprytnie, z profilowanymi miejscami na paluszki - gdyby ktoś chciał się bawić w pchanie zdefektowanego Jag'a ;),
- emblematy na tylnej klapie w kolorze czerwonym,
- oryginalne radio bez RDS,
- nie we wszystkich wersjach występuje system audio z dodatkowym wzmacniaczem i głośnikami,
- tylne obrysówki w kolorze czerwonym (boki zderzaka) świecą razem z lampami,
- felgi 20 spoke (naked nuts) - IMHO piękne ale nie do odrestaurowania (w naszym pięknym kraju) w przypadku gdy są skorodowane,
- najczęściej lusterko wewnętrzne jest w wersji "z guziczkiem"  a nie z suwakiem,
- na górnej konsoli oświetlenia wnętrza i sterowania szyberdachem występuje panel 4 przycisków do sterowania praca np. bramy garażowej,
- układ wydechowy wyposażony jest w 4 sondy lambda,
- czasem brak jest układu kontroli trakcji (puste miejsce na wyłącznik),
- nie zawsze występuje ogrzewanie foteli,
- kształt oparcia i siedziska tylnej kanapy jest nieco inny (napewno w  LWB),
- drewniane elementy na drzwiach i desce rozdzielczej z charakterystyczną inkrustacją (lamówką) podobnie jak w Daimlerze,
- nieco uboższy system alarmowy,
- numery na podszybiu i naklejce mogą nieco różnić się od numeru napitego na podłużnicy w bagażniku czyli tego który powinien figurować w dowodzie rejestracyjnym (czasem powoduje to "kłopoty" przy przeglądzie rejestracyjnym lub przy spotkaniu z policją - wywołane niewiedzą właściciela samochodu i 2 strony ;)
i to chyba na tyle.
Sam od kilku lat użytkuję Vanden Plas'a LWB i nie zauważyłem jakichś znaczących różnic w stosunku do wersji europejskiej. 

__ceva__

  • Gość
Odp: Daimler / Vanden Plas czy warto?
« Odpowiedź #21 dnia: Styczeń 29, 2010, 12:42:53 pm »
Dziękuję za kilka słów od użytkownika Vanden Plas'a  :)

Dla mnie ( słuchając dobrych rad ) temat tego właśnie auta jest zamknięty. Szrot :-thumpdown