Autor Wątek: Silniki.  (Przeczytany 7020 razy)

Offline Driv3rrrr

  • Forumowicz Daimler
  • *****
  • Wiadomości: 3.458
Odp: Silniki.
« Odpowiedź #30 dnia: Listopad 21, 2019, 07:45:18 am »
Płytkowa
AutoPro & Shop - tel. 796 260 092
Jest - Range Rover Sport 3.6 TDV8

Offline qsedan

  • Forumowicz
  • *
  • Wiadomości: 12
  • Kocham to forum
Odp: Silniki.
« Odpowiedź #31 dnia: Listopad 22, 2019, 11:13:11 am »
Co jaki czas trzeba regulować ? I jakie koszta +- ? :-thank

Offline jurlich

  • Forumowicz Executive
  • ***
  • Wiadomości: 346
  • S-Type 2001 3.0 V6 Sport - automat
Odp: Silniki.
« Odpowiedź #32 dnia: Listopad 22, 2019, 13:33:36 pm »
Człowieku, bierz ten 4.2 i nie pytaj o koszta, bo każdy mechanik liczy inaczej. Można znaleźć dobre s-ki z 3.0 V6 za grosze, chociażby z anglika. 4.2 jest trochę mniej, ale osobiście mi brakuje już trochę mocy z 3.0, więc jeśli kiedyś zmienię na innego kota to minimum 4.2 l, najlepiej z kompresorem. Samochód mam już od trzech lat i oprócz problemów z lewym powietrzem i cewkami (zaraz po zakupie wypadały zapłony + lewe powietrze) nie dotykam silnika. Zabierasz się do zakupu tych silników jak pies do jeża. 3.0 V6 są dobre na początek, gdy nikt nigdy wcześniej nie jeździł automatem, samochód dobrze się odpycha i można pobawić się trybem sport, natomiast po paru miesiącach takiej zabawy trochę jednak już brakuje momentu pod butem. Omijaj szerokim łukiem 4.0.
« Ostatnia zmiana: Listopad 22, 2019, 19:09:44 pm wysłana przez MicGin »

Offline Driv3rrrr

  • Forumowicz Daimler
  • *****
  • Wiadomości: 3.458
Odp: Silniki.
« Odpowiedź #33 dnia: Listopad 23, 2019, 22:35:44 pm »
Nic nie regulujesz póki jest ok
AutoPro & Shop - tel. 796 260 092
Jest - Range Rover Sport 3.6 TDV8