Nie, one sa gumowe najpierw, po prostu scisnij palcami
Tutaj masz linie:
https://www.jaguarclassicparts.com/uk/part/EBC10331
Jak scisnie ten waz palcami to chyba bedzie Supermenem. Jak scisnie czym innym to go zniszczy. To plastikowy waz w srodku potem oplot z nierdzewnych drutów, potem znowu plastik.
Podlaczenie przekaznika jest niebezpieczne bo nie ma bezpiecznika i grozi pozarem, i pompa chodzi nawet bez silnika uruchomionego, wiec jesli peknie przewod paliwowy lub bedzie kolizja to paliwo nie przestanie sie lac.
Co do filtra paliwa to juz w pierwszym poscie pisalem, ze trzeba go wymienic, o ile go odkrecisz co na ogol jest niemozliwe, i zobaczysz rowniez zgnity przewod paliwowy metalowy w strone baku, ktory trzeba bedzie dorobic i polaczyc z plastikowym. Trzeba miec sprzet odpowiedni, ja takie pierdoły dorabiam we własnym zakresie.
Co do reszty diagnozy to jest to proste ale ciezko pisac elaboraty zajzyj tu zrob to. Juz pisalem, jakie elementy trzeba sprawdzic na samym poczatku. Film nakierowal potem dodatkowo na elektryke, ktora byla osobna awaria.
Katar fajnie, ze podałeś ciśnienia paliwa, tylko wypadało by wyjaśnić co to waż próżniowy. Wąż próżniowy to weżyk podciśnienia do reguatora ciśnienia paliwa. Nalezy zaczac od odlaczenia go i zobaczenia czy nie leje sie tamtedy paliwo do kolektora z regulatora. Ma byc sucho. Jesli sie leje to samo odlaczenie przywroci normalna prace silnika. Oczywiscie regulator jesli sie leje zatkac.
Na tym filmie dziwna ta pompa sie wydaje(chyba ze tylko film tak robi)n jak by nie miala oporu, dodatkowo smród paliwa ponoc jest. Moze pekl przewod z pompy do kroca w srodku baku. Ale przez internet to sobie mozna gdybac.