1. Ja bym wziął podnośnik i posprawdzał wszystkie przeguby na wszystkich półosiach (wewnętrze i zewnętrzne) czy nie mają luzu
2. Co za różnica czy wyje czy zgrzyta i z jakiego powodu - jeżeli przegub jest do wymiany to trzeba go wymienić.
Wymiana zużytej części na pewno wpłynie pozytywnie na ogólne wrażenia audiowizualne
3. Które łożyska wymieniłeś? Oba to znaczy że tylko pół
Jeżeli przy skręcaniu na małych prędkościach metal trze o metal to mogą być hamulce z powodu luzu na łożysku z przodu.
Na podnośniku przy okazji sprawdzania półosi zobaczyć czy koło siedzi szytwno i nie ma luzów.
1. Dysponując napędem AWD trzeba całe auto podnieść do góry a akurat tak niefortunnie wyszło, że nie mam w garażu podnośnika czterokolumnowego
. Na przyszły tydzień umówiłem się na konsultację w gościem od napędów 4x4, więc sprawdzimy wtedy dokładnie most, półosie, przeguby i różnicówkę. Jak nic nie pomoże to dalej będę szukał pomocy u zaufanego gościa od automatów. Już tyle wsadziłem w auto, że mi to bez różnicy czy dorzucę kolejną stówkę, dwie czy trzy. Będę po kolei wszystko wymieniał aż znajdę
2. Taka, że na obecną chwilę uważam, iż jeden i drugi dźwięk pochodzą z innego źródła. Przegub przegubem, spoko - wymieni się i po sprawie, drugi dźwięk natomiast póki co pozostaje zagadką. Ładne combo mi się trafiło co ?
3. Oba łożyska to znaczy lewy tył i prawy tył. Przednie łożyska wymieniałem pół roku temu na FEBI, czyli jakieś 3-4 tys. km wstecz.
Jak wygląda koszt i dostępność przegubów/półosi do tego auta ? Będzie bolało bardzo czy tylko trochę ? Regenerować warto ? Bo z tego co się orientowałem to nowa półoś kosztuje 1/4 samochodu :3