Autor Wątek: Niestabilne auto  (Przeczytany 1511 razy)

Offline Lipa

  • Forumowicz
  • *
  • Wiadomości: 36
Niestabilne auto
« dnia: Październik 20, 2016, 23:40:27 pm »
Witam jak wyżej w temacie mam problem z prowadzeniem auta przy średnich i dużych prędkościach czyli 120 i wyżej auto tak jakby buja na boki, tak zwane pływanie. Nie trzyma sie stabilnie drogi wiec podchodzę do niego z wielkim respektem. Na początku nie robiło mi to różnicy,  ale teraz zaczyna mnie to drażnić i chciałbym to zmienić. Chyba ze wasze xj tez tak maja.
Co zrobiłem juz sam: sprawdzałem każde koło czy ma luzy na łożyskach łapiąc za nie i ruszając góra dół i boki. Nie wyczułem jakiś wielkich luzów. Czy to moze byc wina maglownicy bo kiedy jadę szybciej to czuć tak jakby luz na kierownicy.

Offline Choina

  • Moderator Globalny
  • Forumowicz Daimler
  • ***
  • Wiadomości: 2.281
Odp: Niestabilne auto
« Odpowiedź #1 dnia: Październik 21, 2016, 00:48:17 am »
Na 99% mocowanie maglownicy. Jedna osoba niech kręci kierownicą, a druga niech patrzy na mocowania.
Jeśli masz maglownicę ZF to mocowania są nie dostępne i trzeba sztukaterie zrobić.
Jest XE MY20, XJ6 BRG MY95
Był X350 Sovereign 4.2 Long 2005,  X350 SuperV8 2003, X-Type 3.0 2004 i 2007, X300 Sovereign 4.0 1997, X308 Sovereign 1998, X300 Tuning Arden 4.0 Manual 1996

jagmaniac

  • Gość
Odp: Niestabilne auto
« Odpowiedź #2 dnia: Listopad 27, 2016, 19:55:15 pm »
hej, czy moglbys rozwinac? Jak rozpoznac maglownice ZF. w ktorych rocznikach maglownica ZF wystepowala. Sztukateria - czyli co? sa jakies firmy regenerujace maglownice ZF?

Offline Cubae

  • Forumowicz
  • *
  • Wiadomości: 44
Odp: Niestabilne auto
« Odpowiedź #3 dnia: Listopad 27, 2016, 20:49:40 pm »
na przekladni jest tabliczka, typ tez jest napisany.
Sztukowanie czyli dorobienie  sztywnego mocowanie,  aby bylo bezpieczne i wytrzymale
« Ostatnia zmiana: Listopad 28, 2016, 20:22:56 pm wysłana przez MicGin »