To co wymieniłeś to load dump module , odpowiedzialny min. za woltomierz na desce rozdzielczej. Na 100 % masz uszkodzony regulator napięcia, a dokładnie zużyły się szczotki. Nie ma sensu kupowanie nowego regulatora , nawet Bosh ( 14,4 V, to taki jest oryginalny), ale dokładnie takiego modelu już nie dostaniesz. Kup za 5 zł oryginalne szczotki Bosh i wymień. Oryginalny regulator napięcia, mimo że jest na 14,4V, ma w momentach bardzo dużego rozładowania akumulatora krótkotrwały skok napięcia na 15V. W krótkim czasie jest w stanie doładować akumulator ( pojawia się charakterrystyczny świst alternatora). Obecnie sprzedawane nie mają tekiej mozliwości, a w jaguarach każdy amper ładowania jest cenny.
O atrakcje związane z wymianą regulatora zadbali konstruktorzy XJ40, chwała im za to. Najwygodniej wymianę zrobić w kanale po uprzednim wyjęciu wiskozy i wewnętrznej osłony chłodnicy ( pamiętaj aby wcześniej odłączyć akumulator). Odkręcamy alternator i wyjmujemy regulator, przy okazji warto wymienić paski klinowe i sprawdzić łożyska w alternatorze i pompie wodnej
Miłej zabawy