Kolego sopel, specjalnie przysiadłem teraz troszkę. Samochód od początku według mnie. Zderzak przedni, nie leży, przelany na rantach, przy błotnikach, prawa szczelina ciasna lewa duża, nie do naciągnięcia bo popłynie pod reflektorami, dalej maska inny odblask "ostrość" niż łuki błotników, przelane, maska nie, więc lakierowane.
Jakość połysku niezgodna z fabrycznym, mat lakierniczy nie zużycie. niezależne od jakości zdjęcia, to widać przez różnice na przelaniu łuków błotników. Linie maska błotnik, niby podobne, a jednak zupełnie inne, nie do skorygowania, krzywe, ranty przelane lakierem. Tablica KWAZRUS to już dla żartu, ruski kwas (podkładki warsztatu takie same, widac nr, mozna zapytać co za firma czy robią blachy w rozbitkach, np jaguarze x, po szpiegować)... to by było jedno zdjęcie tak powierzchownie tylko opisane... Boki na pierwszy rzut oka niezłe, ale mimo pikseli coś mi doły nie pasują, i cienie lakierów, drzwi mają kanty przegrubione, i leją się klamki, słupek B lewy, naklejki nie muszę nikomu chyba tłumaczyć, czy komuś odłazi bez wcześniejszego oderwania? więc skoro słup był lakierowany na tej wysokości, to był mega dzwon... Tył, maska błotniki, lewa strona, nie pasuje też trójkąt linii maska lampa błotnik, prawa strona lepiej, w zasadzie oryginał, linie twarde, proste, ostre cięcie lakieru, takie raz lakierowane bez kitu. To jest powierzchowna ocena. Cena auta za wysoka, wnętrza nie oglądałem, gałka biegów dziwna. dokładniej oceniałem koledze auto na priv, on wie jak sprawdzam dokładniej, pozdrawiam gonzo7. Zapytaj jego jak oceniłem. tego egzemplarza dalej nie oglądam, jest ładnie zrobiony, tylko zbyt świeży, posiada za rok zgnije będzie nieciekawie, no i słupek B bardzo dokładnie trzeba sprawdzić, zdjąć listwy progi sprawdzić czy nie zawinął się o drzewo.